دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

امام خامنه ای(266)

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 رهبر انقلاب: یک مسئله که من اصرار دارم روی آن تکیه کنم مسئله‌ی فضای_مجازی است.

آن چیزی که من روی آن تکیه می‌کنم این هست که فضای_مجازی دارد از بیرون از اختیارات ما مدیریت می‌شود.
خب وقتی که ما می‌دانیم کسانی دارند فضای_مجازی را که ما هم

دست اندرکارش هستیم و مبتلابه ماست هدایت می‌کنند و مدیریت می‌کنند ما نمی‌توانیم‌ بیکار بنشینیم مقابل آنها!

ما نمی‌توانیم مردممان را که با فضای_مجازی ارتباط دارند، بی‌پناه رها کنیم در اختیار آن مدیری که پشت پرده دارد فضای_مجازی را مدیریت می‌کند.

ما برای خاطر این هست که روی این مسئله‌ی شبکه_ملی_اطلاعات بنده این همه تأکید می‌کنم.
 نمی‌شود این مسئله را رها کرد.
ومن می‌بینم که آن اهتمام لازم به خرج داده نمی‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی