دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

گفتم و گفت 42

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

گفتم: در دلم امید نیست ؟
گفت: هرگز از رحمتم نا امید نباش (زمر آیه ۵۳)

گفتم: احساس تنهایی میکنم ؟
گفت: از رگ گردن به تو نزدیک ترم (قاف آیه ۱۶)

گفتم: انگار مرا از یاد برده ای ؟
گفت: مرا یاد کن (بقره آیه ۱۵۲)

گفتم: در دلم شادی نیست ؟
گفت: باید به فضل رحمتم شادمان گردی (یونس آیه ۵۸)

گفتم: تا کی باید صبر کنم ؟
گفت: همانا یاریم نزدیک است (بقره آیه ۲۱۴)

و چه کسی از او راستگوتر …

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۲۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی