دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

باورهای غلط

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
ده باور غلط که باعث رفتارهای غلط میشود 
1- وقتی دنبال تائید و محبت دیگران هستیم و از رضایت خدا غافل میشویم 

2- وقتی دنبال اثبات خود به دیگران هستیم در نتیجه برده انها شده باب میل انها عمل میکنیم 

3-در مقابل رفتارهای ازار دهنده مردم خصمانه برخوردمیکنیم 

4-در مواقع شکست و یا تنهایی احساس فاجعه و هولناک داریم 

5-احساس بدبختی و دلیل شکستهایم را در بیرون جستجو میکنم در حالیکه باید در حال و کار خودم پیدا کنم 

6-اتفاقاتی که باب میل من نیست راحت مرا مضطرب میکند در مقابل کارهای ترس اور و خطرناک عاقلانه برخورد نمیکنم 

7-از کارهایی که خطرناک است فرار میکنم و مسئولیت پذیر نیستم  

8-در رابطه با گذشته خودم بجای درس گرفتن و عبرت گرفت فقط تحت تاثیر احساساتی قرار میگیرم یا تنها افسوس میخورم یا زیادی خوشحالی میکنم 

9- در رابطه با اصلاح مردم که خارج از اختیار و توانممندی من هستند بیش حد مجاز تلاش میکنم در مقابل عدم تغییر انها احساس وحشتناکی دارم 
 

10-برای رسیدن به شادی تن به تنبلی میدهم گذاری کرده باشم 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۶
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی