دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

سید مرتضی126

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۵۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

 #شهید_مرتضی_آوینی 

🎙 #شهید_آوینی : ‌‌‌‌صلح و امنیت و آرامشی که ابرقدرت‌ها از آن سخن می گویند صلح و امنیت و آرامشی است که با ترس از سلاح‌های جهنمی آنها بر دنیا سایه انداخته است. اما اکنون ، دیگر وقت آن رسیده که خورشید حقیقت از غروب غرب خارج شود و در نور جهانگیر طلعت آن ، بار دیگر معیارهای حق باز شناخته شوند و شیطان که دیری است در نقاب آزادی خواهی و علم و تکامل و با دست‌های استکبار جهانی بر جهان حکم می راند ، رسوا شود. 

نه عجب اگر در جهان وارونه‌ی امروز ، آمریکا ، یعنی مظهر بزرگ شیطان ، چهره‌ی شیطانی خویش را در نقاب آزادی و دفاع از حقوق بشر پنهان کند و با سوء استفاده از جاذبه‌های غریزی وجود بشر ، سیطره‌ی جهنمی خویش را بر پهنه‌ی کره‌ی ارض بگسترد. اما دوران سیاه حکومت دنیایی شیطان ، با انقلاب اسلامی ایران به سر آمده است و ما که علمدار استمرار نهضت انبیاء در جهان هستیم ، به حول و قوه‌ی خداوند این بت بزرگ را در هم خواهیم شکست ، که بت‌شکنی سنت انبیاء و پیروان آنهاست.

 سحر با معجزه پهلو نزند ، دل خوش‌دار ! اگر سحر فرعونی توانست بر معجزه‌ی موسوی غلبه کند ، آمریکا نیز خواهد توانست با تسلیحات پیشرفته‌ی خویش بر ایمان ما چیره شود...
----

شهید آوینی: «نمی دانم چطور شده بود که این اواخر، یعنی سال ۱۳۶۶، بنیاد فارابی به یاد ما افتاده بود و نود هزار تومان به واحد تلویزیونی جهاد سازندگی هدیه کرده بود، همین مختصر را نیز بچه ها غالباً به خانواده شهدایمان هدیه کردند.

🔹اولین شهیدی که دادیم علی طالبی بود که در عملیات طریق القدس به شهادت رسید و آخرین شان مهدی فلاحت پور است که در لبنان شهید شد.

🔹دیگر چیزی برای گفتن نمانده است، جز آن که ما خسته نشده‌ایم و اگر باز جنگی پیش بیاید که پای انقلاب اسلامی در میان باشد، ما حاضریم.

🔹می‌دانید! زنده‌ترین روزهای زندگی یک مرد آن روزهایی است که در مبارزه می‌گذراند و زندگی در تقابل با مرگ است که خودش را نشان می‌دهد.»
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۵
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی