دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

شهید صیاد شیرازی 68

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

به مناسبت سالروز شهادت و پرواز از زمین به آسمان بزرگمرد جهاد و شهادت امیر صیاد ؛ صیاد دلها ؛ صیاد اخلاص و عشق سپهسالار عرفان و تواضع...

💢حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی خون مبارک شهید...

🔹کشتن کسی مثل صیّاد شیرازی خیلی هنر و توانایی و پیچیدگی تشکیلاتی نمی خواهد آدمی از خانه‌اش بیرون می آید سوار اتومبیلش می شود و بدون محافظ راه می افتد و می رود در این میان اگر دو نفر آدم نامردانه و مخفیانه و با فریبگری تصمیم بگیرند او را به قتل برسانند کار ساده‌ای است والّا اگر می خواستند مردانه جلو بیایند صیّاد شیرازی یک نفری جواب امثال آنها را می داد.

🔸کسی مثل امیرالمؤمنین علیه‌الصّلاة والسّلام را هم یک نفر آدم با یک همدست می تواند بکشد چون او شیر همه‌ی بیشه‌های مردانگی و شجاعت بود بنابراین کشتن کسی مثل صیّاد شیرازی نه دلیل قوّت سازمانی و نه دلیل طرفدار داشتن کسی است. 

🔹این کار جز خباثت و شقاوت و دوری روزافزون آنها از مردم و ارزش‌ها چیز دیگری را نشان نمی دهد.

🔸وقتی مردم به این حادثه این طور جواب می دهند خیلی چیزهای بزرگ به دست ملت می آید خون شهید حقیقتاً چیز مبارک و عجیبی است شما ببینید در تشییع شهید صیّاد شیرازی چه اجتماعی تشکیل شد همه متأثّر بودند و گریه می کردند هیچ کس به خاطر رودربایستی و برای نشان دادن خود نیامده بود همه با یک انگیزه‌ی قلبی آمده بودند.

💢بیانات در دیدار فرماندهان ارتش ۱۳۷۸/۱/۲۵...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی