دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

جنگ ترکیبی دشمن

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۰۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

چرا ناگهان در دولت رئیسی سکه و ارز روند افزایشی تا این اندازه به خود گرفته است؟
🔹 چرا کشور وارد این فاز جدید گرانی دلار و سکه و بعد هم بالارفتن قیمتها شد؟

🔰فاجعه است اگر یک فعال و کنشگر با سواد مجازی انقلابی تحلیل درستی از پشت صحنه اتفاقات اخیر کشور نداشته باشد.
🔹 بعد از یکسال از دولت رئیسی، درست در روزهایی که قیمتها به نقطه ثبات نسبی رسیده بود؛ قیمت دلار در محدوده ۲۷ هزارتومان مهارشده بود، روابط تجاری با کشورهای همسایه به اوج خود رسیده بود؛ نفت را با حجم بی سابقه و به صورت نقدی و... می فروختیم؛ دست دولت برای اجرای افزایش حقوقها بعد از مدتها باز شده بود؛ آرامش نسبی به فضای کسب و کار برگشته بود، کارخانه های تعطیل شده یکی پس از دیگری راه می افتادند و تولید افزایش یافته بود و
صادراتمان رونق گرفته بود، ناگهان به تعبیر رهبر انقلاب جنگ ترکیبی و توطئه بزرگی را علیه ایران رقم زدند. 
🔹 همه گفتیم فتنه و آشوب! اما معلوم شد جنگ ترکیبی جهانی بود؛ صحنه گردانان خودشان اعتراف میکنند که تا امروز همه اهرمها را بسیج کرده اند؛ چنان فضا را در حوزه های گوناگون نا امن کردند که این دولت چه فشاری را تحمل کرد خدا می داند و بس.
🔹 حالا چقدر بی معرفت اند کسانی که صرفا دولت رئیسی را مقصر این وضع موجود و میراث شوم دولت های گذشته می‌دانند!
این چه ظلم بزرگی هست که مرتکب می‌شوند؟
کسی نمیگوید دولت رئیسی خطا نداشته، کنار خطاها اقدامات درست را هم تبیین کنیم.
🔹 در یک نمونه، در همان آغاز جنگ ترکیبی، سید ابراهیم رئیسی جانش را به خطر انداخت، رفت به سنندجی که شب و روز میگفتند سقوط کرده و در نظر امنیتی های دنیا، این یک دیوانگی محض بود؛ جایی رفت که تجزیه طلبها از هر کوچه و پس کوچه و پشت بام خانه و بلندی می توانستند رئیس جمهور را هدف قرار دهند.
🔹رئیسی رفت تا دنیا بداند که دشمنان این ملت، در نا امن کردن ایران شکست خوردند و ایران آرام است.
🔹خدا شاهد است که گفتن برخی حرفهای ناصواب در اوج جنگ ترکیبی و جنگ شناختی، حق الناس است، انتشارشان خیانت است. هر دلی را که بی جهت نگران و ناامید کنیم مرتکب معصیت شدیم. هر امیدی را که بی جهت نا امید کنیم، خیانت کردیم.
🔹اگر به انتقاد کردن باشد همه ما به اندازه همه فعالان پر مخاطب مجازی حرف انتقادی داریم، اما در این جنگ ترکیبی و شناختی در کنار انتقاد، به تعبیر رهبری کمی نگاه سرافرازانه هم به پیشرفت های کشور داشته باشیم.
الان وقت زدن دولت رئیسی نیست که همه دنیا در این فتنه بین المللی دارند می زنند! لااقل شما نیروی حزب اللهی و ولایی دیگر نزن! راهکار سازنده بده اگر تخصص داری.
🔹 از خواص انقلابی بهتر سراغ دارید؟ امروز سکوتشان یعنی زدن دولت؛ 
از دیگران که انتظار نداریم، آن اصلاح طلبی که منتقد بود به یکباره برانداز شد، 
براندازها وارد فاز جنگ مسلحانه شده اند.
هسته های خفته منافقین در کشور فعال شده اند.
دشمن علنا و صراحتاً اعلام میکند که مشغول مسلح کردن معترضین است.
ملای بی بصیرت خیانتکار فلان گوشه کشور عملا مردم را رودرروی نظام قرار داده و تجزیه طلبی را دامن میزند و دم از گفتگو با تکفیری ها میزند!
🔹در این فضای وهم آلود مجازی که معلوم نمی شود کی دوست است و کی دشمن! بخدا قسم تبیین لازم داریم نه سیاه نمایی و نق زدن و غر زدن. 
در این شرایطی که مثل موریانه و خوره به جان امید مردم افتاده اند، چند بار رهبر انقلاب فرمودند امید آفرینی؟! مگر دائم نمیگوییم از تو به یک اشاره...
🔹به چه زبانی بگوییم که عده ای دارند شبانه روز جان می دهند در سکوت خبری تا مردم آرامش داشته باشند! همه دنبال شهید شدن امنیتی ها هستند تا از آمارشان بفهمند چقدر هزینه دادیم!
 اما خدا می داند که خیلی از هزینه های حافظان امنیت از کشته شدنشان بالاتر  است.
🔹بیاییم به سلبریتی های مذهبی مجازی بگوییم کمی انصاف داشته باشید، جوانمردی کنید کمی صبور باشید، به جای سیاه نمایی، جهاد تبیین مد نظر رهبری را جدی بگیرید.
🔹 رهبر انقلاب بارها تاکید کردند این کشور و این ملت در آستانه یک پیروزی بزرگ در آخرالزمان هست، با یاس آفرینی در جنگ شناختی تاخیرش نیندازیم.
🔹 یک تمثیل مهم که باید گفته شود: 
حکایت این دولت، حکایت شهید آرمان علی وردی است. هرکسی از راه میرسد دارد با هرچه دم دستش دارد می زند! 
حواسمان نیست که امروز درگیر جنگیم و دشمن دم در خانه است! شهادت سربازان نیروی انتظامی را دیدید!؟ گناهشان چه بود؟
ما با دشمنی روبرو هستیم که در بین مردم خودمان سنگر گرفته! هر لحظه ممکن است کنار یک حوزه از امنیت گرفته تا اقتصاد و دلار تا حجاب زنان ما سبز شود و یک گلوله شلیک کند.
 برای حل مشکلات، وسط این جنگ ترکیبی اگر یار نیستیم حداقل بار نباشیم.
« سرباز جهاد تبیین رهبری »

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۳
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی