دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

ما و احساسات درونیمان

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

هر احساسی پیامی برای ما دارد.

👈استرس پیامی دارد و می گوید: 
روی مسائل زندگیم تسلط ندارم و
باید مهارت هایم را افزایش دهم و
نیاز به مرتب تر کردن زندگیم دارم

👈افسردگی پیامی دارد و می گوید: 
سبک زندگیم خوب نیست و
راکد بودن را باید رها کنم ..

👈اضطراب پیامی دارد و می گوید: 
خودم را بیش از حد درگیر مسائلی 
کرده ام که ارتباطی به من ندارند 
👈کمبود اعتماد به نفس پیامی دارد و 
می گوید: من به وعده هایی که به 
خودم می دهم عمل نمی کنم و دیگر 
نمی توانم روی خودم حساب کنم.

👈زود رنجی برای من پیامی دارد و 
می گوید: دچار خودبزرگ بینی هستم و کوچکترین مخالفتی را برنمی تابم چرا
که تصور میکنم هرآنچه که می پندارم بی شک درست است

در واقع تمام احساس های منفی
در باطن خود پیامی دارند و اشاره 
به نقطه ضعفی از ما میکنند
 به جای فرار، انکار یا از بین بردن این احساسات منفی، به مفهوم و معنای پیامی که برای ما دارند توجه کنیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی