دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

شب قدر یعنی

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۳۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

 شبی برای آینده
✍🏻 عین‌صاد

❞  در شب قدر براى تو اندازه‌اى مى‌گیرند و به تو نعمت‌ها و امکاناتى مى‌دهند. بر اساس کارى که تو در گذشته کرده‌اى، سرمایه‌ى آینده‌ات را تقدیر مى‌کنند.

 در این شب تو باید براى این سرمایه و امکانات طرح بریزى و برنامه بگذارى؛ چون هر نوع حرکتى که همراه طرح نباشد گرفتار خرابکارى و کندکارى و دوباره کارى خواهد شد و از دست خواهد رفت.


هنگامى که تو براى برنامه ریزى آماده مى‌شوى و براى طرح ریزى اقدام مى‌کنى آن وقت احتیاج به راهنمایى دارى که تو را در این مهم کمک کند و چراغ راه تو باشد.


 احتیاج به کتاب و دستورالعملى دارى که تو را کمک کار باشد و باز احتیاج به نیروهایى دارى که تو را کمک کنند و پیش ببرند و احتیاج به سرپرستى و ولایتى دارى که متمم تمام نعمت‌ها و امکانات تو باشد، که وجود مهندس بیدار و ولایت یک مدیر آگاه متمم تمام نعمت‌ها و ارزش‌هاى موجود در یک کارخانه است.
------
اری من احتیاج به امام زمان دارم تا مرا راهنمایی کند امیدوارم کند چرا که او ولی نعمت من است برنامه اصلی دست اوست با امضای اوست که تقدیر من معین میشود پس باید هوشیار باشم رهایش نکنم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۶
داود احمدپور

نظرات  (۱)

جدیدا چندتا دیگه از سردار هاتون تبدیل به کتلت شدند

نمی خواین انتقام سخت بگیرین ؟

پاسخ:
سردارهای ما به ارزوی خودشان رسیدن کاش میتوانستید بفهمید 
اما انتقام 
همین که پر قدرت سربازان خدا ارتش مدعی یهود را دیوانه کرده را نمیبینی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی