دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

\امام زمان عج 944

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۵۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

«و أغنِنا من الفَقر»فقر مرا به غنا تبدیل کن 

🔶 و باز هم دعا برای رهایی از فقر مرا به یاد تو انداخت که ثروت دنیا و آخرت مایی.

🔶باید روز و شب به خودم یادآوری کنم که مبادا روزی فراموش کنم که بی‌تو فقیرتر از من نیست و وقتی تو را داشته باشم، بی‌نیازترین می‌شوم. 

🔶باید دائم به خودم نهیب بزنم که پیش از تو و بیش از تو نباید از خدا چیزی بخواهم. وای به حالم اگر حاجتی از حاجاتم به حاجت داشتن تو پیشی بگیرد!

🔶باید بنویسم و در برابر چشمانم نصب کنم تا همیشه یادم باشد تو را اگر داشته باشم، حتی بی‌نیاز از بهشت می‌شوم. اشتباه گفتم، تو را اگر داشته باشم، هر جا که باشم، بهشت‌ترین نقطۀ عالم است. 
با تو بودن یعنی ارامش یعنی امنیت یعنی عزت و فهمیدن 
اقا جان با تو باشم هدفم معلوم است انگیزه برای زندگی دارم شیرینی نفس کشیدن را حس میکنم انچه از دنیا دارم برای من است نه من برای او 
همه را حتی خودم را فدای لبخند از رضایت تو میکنم با تو ثروتمند هستم بی تو اگر دنیا را داشته با ارامش ندارم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۶
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی