دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

امام خامنه ای 1021

چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

رهبر انقلاب: محاسبات منطقه‌ای بعد از حادثه‌ طوفان‌الاقصی تغییر کرده است / دشمنان اسلام و مقاومت و جمهوری اسلامی ناگزیرند به این تغییرات تن بدهند 

 رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار رمضانی مسئولان نظام: 
🔹تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دنیای اسلام یک فرصت بزرگ را به وجود آورده از این فرصت تا امروز استفاده‌های زیادی شده باز هم ان‌شاء‌اللّه باید به نفع اسلام و مسلمین از این فرصت استفاده بشود و استفاده خواهد شد.
🔹نظام اسلامی روز به روز ان‌شاء‌اللّه قوی‌تر خواهد شد و دشمنانش روز به روز ضعیف‌تر خواهند شد و محاسبات منطقه‌ای بعد از این حادثه‌ی طوفان‌الاقصی تغییر کرده است و تغییر خواهد کرد. آن محاسبات دیگر وجود ندارد. هم تصمیمات جبهه‌ی  مقاومت هم؛ ناگزیر تغییر پیدا خواهد کرد کما اینکه تغییر هم پیدا کرده و وضع مقاومت در منطقه وضع دیگری شد و بیشتر از این دگرگون خواهد شد.
🔹دشمنان اسلام و دشمنان مقاومت و دشمنان جمهوری اسلامی ناگزیرند تن بدهند به این تغییرات و بدانند که نمی‌توانند در این منطقه حکمروایی و فرمانروایی کنند در جامعه‌ی مسلمان. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۵
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی