دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

حرف دلم

جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۴۲ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
حرف دلم جاری شد روی کاغذ تا بتونم برای خودم تکرار کنم 
افکار منفی مثل.                
حسادت،نفرت و.              
خشم نسبت به دیگران.      
مثل این است که.        
زهر بخوریم.             
اماامیدوار باشیم.     
دیگران  بمیرند 
حال دلت خوب باشه همه چی‌خوب میشه..

"مواظب همدیگه باشیم" !
از یه جایی بــه بعد دیگه 
بزرگ نمیشیم؛ "پیر میشیم"... 
از یه جایی بــه بعد دیگه 

خسته نمیشیم؛ "می بُرّیم"... 
از یه جایی بــه بعد دیگه 
تکراری نیستیم؛ "زیادی هستیم"...!

پس "قدر خودمون" ، 
"خانواده مون" ، "دوستانمون"، 
"زندگیمون" و کلأ حضور 
خوشرنگ مون رو تو 
صفحه ی"دفتر وجود" بدونیم.

شکست‌خوردن...

وزمین‌خوردن‌یک‌اتفاق‌است...

اما‌تسلیم‌شدن‌وبلند‌نشدن...

یک‌انتخاب‌است...

نگذار‌انتخاب‌هایت...

اسیرِ‌اتفاق‌ها‌شود...

اگر خدا اراده خیری برای تو کند ، هیچکس مانع فضل او نخواهد شد

گفت محبت کن
راه دورى نمى رود

گفتم برعکس
محبت همہ جا مى رود

از زمین تا آسمان
از دل بہ دل

حتّى تا پیش خدا هم مى‌رود...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۱۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی