دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

فتنه های در کمین

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۴۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

زمانی که به مردم، «چرا» را بیاموزی، آنها، خود به خود، درگیر میشوند. هر کس که چرایی دارد، سر به دنبالِ «چگونه»ی این «چرا» خواهد گذاشت. بدونِ «چرا»، هرگز به چگونه نمیرسی. 

به مردم کوچه و بازار، به روستاییان، به کارگران و کارمندان بیاموز که بپرسند:

چرا ملتی که این همه ثروت دارد، باید از فقیرترین، درمانده ترین و سرافکنده‌ترین ملت‌های جهان باشد؟ چرا ملتی که چند هزار سال پیشینه فرهنگی دارد، باید در بی‌فرهنگی و بی‌دانشی دست و پا بزند؟ 

چرا ملتی که در طول تاریخ، همیشه مظهر هوشمندی، طهارت، مبارزه و ایمان بوده امروز به ملتی جاهل، ناپاک، ترسان از مبارزه و بی‌ایمان مبدل شده‌اند؟ 

چرا مردم شهری ما باید راه حل مشکلاتشان را در باج گرفتن و دادن، در نادُرُست و دروغگو بودن، در ریاکار و رشوه خواری ببینند؟ 
چرا، چرا، چرا، چرا؟
قبل از انقلاب ادمهای شیاد کاری با روحانیت نداشتند چرا که فرصتی برای رسیدن به دنیا پیش انها نبود بلکه تعدادی روحانی درباری به ادمها دربار اویزان بودند اما چرا امروز نقشه های شیطان از خانه های حضرات ایات بیرون میاد چرا داعش و طالبان و فرقان منافقین و اصلاحات و .... با پرچم دین داری در مقابل اصل دین قد علم میکنند ؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی