دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

شهادت در سجده

شنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۳۳ ق.ظ

 

🌷بسم رب الشهدا و الصدیقین🌷

✍️ سوم فروردین ماه مصادف با چهل و دومین سالروز🌹شهادت مربی بسیجی🌹شهید غلامرضا معروفی بر خانواده معظم و همرزمان گرامی باد.💐

  تولد : پانزدهم فروردین ماه سال۱۳۴۱ 
شهادت : سوم فروردین ماه سال۱۳۶۱
 عملیات : فتح المبین 
محل شهادت : دشت عباس
نحوه شهادت : اصابت ترکش
آرامگاه : گلزار شهدای شهربابک
مسئولیت : مربی آموزش بسیج شهرستان شهربابک
شهادت در سجده یوسف شریف
در دومین ماه بهار سال ۱۳۴۲ در روستای درب مزار از توابع شهرستان جیرفت به دنیا آمد پدرش کشاورزی متدین بود یوسف در دامان پاک مادر سیدهاش رشد کرد . نوجوانی اش با خیزش مردم علیه حکومت پهلوی مصادف بود تلاش یوسف در روزهای انقلاب بیش از توان تحمل یک جوان عادی بود جنگ عراق علیه ایران فصل تازه ای در زندگی این جوان متدین .گشود یوسف رو به جبهه های جنگ نهاد می گفت دوست دارم شهادتم در حالی باشد که در سجده هستم یکی از دوستانش می گفت : در حال عکس گرفتن بودم که دیدم یک نفر به حالت سجده پیشانی به خاک گذاشته است . فکر کردم نماز میخواند ؛ اما دیدم هوا کاملا روشن است و وقت نماز گذشته همه ی تجهیزات نظامی را هم با خودش داشت جلو رفتم تا عکسی در همین حالت از او بگیرم دستم را که روی کتفش ، گذاشتم به پهلو افتاد . دیدم گلوله ای از پشت به او اصابت کرده و به ق و به قلبش رسیده آرام بود انگار در این دنیا دیگر کاری نداشت . صورتش را که دیدم زانوهایم سست شد به زمین نشستم با خودم گفتم : این که یوسف شریف است

 🌸روحش شاد و یادش گرامی باد.🌸

✍️ فرازهایی از وصیت نامه مربی🌹شهید غلامرضا معروفی

🍁ازخدای متعال بخواهیم که فرج آقا امام زمان(عج) را نزدیک نماید و عمر رهبر عزیزمان را طولانی گرداند و این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل نماید. ان شاءالله

✍️جهت شادی ارواح پاک و مطهر جمیع 🌷شهداء خصوصا🌷شهدای عملیات فتح المبین و🌹مربی بسیجی شهید غلامرضا معروفی  صلوات💐

🤲اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💐

🌹🇮🇷🌹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی