دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

دلنوشته ای با امام ع خود

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

می‌ترسم از روزی که وقتی حساب و کتاب کنم خودم و تو را، ببینم هر جا که تو با من بودی، تو را بزرگ کردم و هر جا که با من نبودی،  تو را پنهان کردم تا مخالف من نباشی.
«تو خوبی تا وقتی که با من باشی یعنی انگونه که من دوست دارم تو باشی ». 

🍂این قاعدۀ رابطۀ برخی از ما با توست. برعکس آن چیزی که باید باشد. 
عاشق باید در خدمت و دنبال معشوقه باشد اما وقتی که در عاشقی تلاش عاشق برای دیدن شدنش با نام امام زمان عج شد کار عاشقی میشود کاسبی به نام عاشقی 

🍃«من خوبم اگر با تو باشم» قانون زندگی عاشقانی است که در برابر تو از خودشان نادان‌تر سراغ ندارند.عاشق فقط در رکاب معشوقه معنا پیدا کند فقط دنبال دیده شدن امام باشد و در اطاعت امام باشد 

 

🍂کسی اگر این قاعده را قبول نداشته باشد، خود را نباید ایمن از دشمنی تو بداند. کسی که قاعده عاشقی را رعایت نکند در دام شیطان هلاک میشود 

🍂مگر همۀ دشمنان شما از همان روز اول دشمنتان بودند؟ وای از آن روزی که تو را طوری تفسیر کنم که هم گفتارت و هم رفتارت، تأیید سبک زندگی من باشد.
یعنی امام برای من باشد نه اینکه من برای امام 

🍂 اگر بناست به این جا برسم و در همین حال بمیرم، مرا بر همین ایمان نصفه و نیمه‌ای که دارم بمیران.
وای از روزی که شهره به نام امام باشم ولی تابع او نباشم همه جا مرا با امام بشناسند اما امام اینگونه تائید نکند اما همه عدالت است ولی نعمت است و من کفران نعمت مرا از او دور میکند 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۸
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی