دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

انگیزه هاست که امید میاره

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۴:۴۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

چند دلیل که باعث کاهش #انگیزه میشه: 

-امیدی به آینده نداری و فکر میکنی این راه اون چیزی نیست که دنبالشی! 

-مـدام خودتو با دیگران مقایسه میکنی و فکر 
میکنی داری درجا میزنی!
 
-به اتفاقات بدی فکر میکنی که هنوز رخ ندادن 

-ایده آل گرایی و فرصت اشتباه به خودت نمیدی

یا از ترس اشتباه کردن هیچ کاری رو شروع نمیکنی

-جنبـه های مثبـت خودتت رو نمیبینی و فکر میکنی بدبخت تـر از تو ، تو دنیا وجود نداره

-مدام تو گذشـته یا آینده سیر میکنی! 

-برای موفقیت عجله داری و میخوای یک شبه 
غوغا کنی!
انگیزه ها از کجا میاد ؟
باورهای ما اهداف ما را ترسیم میکنه 
اهداف ما انگزه ساز میشه
و این انگیزه هاست که حرکت ساز میشه 
یعنی بی انگیزه گی نا امیدی میاره و 
انگیزه هاست که امید میاره 
پس باورهایمان را درست کنیم 
-----
تغییر از اونجایی شروع میشه که دیگه نمیگی: زندگی با من مشکل داره که این اتفاق‌ها برام میفته 
بلکه میگی:
زندگی همینه اما من باید بهترین ورژن خودم باشم.
وقتی مشکلی پیش میاد یعنی باید پیچیده تر از قبل عمل کنی دقت بیشتری باید داشته باشی برای پرواز باید نه ترس داشت نه تنبلی 
رشد از اونجایی شروع میشه که دیگه نمیگی:من قربانی رنج‌هام شدم 
بلکه میگی: درد وجود داره اما من میتونم یا راه حلی پیدا کنم یا به پذیرش برسم.
•رشد و تغییر هیچوقت آسون نبوده چون تو نمیتونی کل دنیات رو تغییر بدی اما میتونی بارها و بارها، باورهات رو به چالش بکشونی!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی