دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

ما مجروح جنگ رسانه ای هستیم یا نه ؟

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۳۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

علائم مجروحان جنگ رسانه ای چیست؟!

1⃣اگر کسی بیشتر به اخبار منفی کشور مثل فسادها علاقه دارد و اخبارش را برای دیگران هم می‌فرستد، تیر خورده ولی متوجه نیست.

2⃣اگر در هم‌نشینی‌ها و مهمانی‌ها بیش از آنکه از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور شیعه بگوید و بشنود، از نقاط منفی کشورش می‌گوید و می‌شنود، تیر خورده ولی متوجه نیست.

3⃣اگر سخنرانی این و آن را گوش می‌دهد، اما سخنرانی رهبر را نه، تیر خورده ولی متوجه نیست.

4⃣اگر به جای حمایت از مبارزات بی امان دولت ضد فساد آقای رییسی، دست روی فسادهای ریز و درشت می‌گذارد و به جای دولت فسادساز قبلی، دولت فسادستیز فعلی را می‌زند، تیر خورده ولی متوجه نیست.

5⃣‌اگر پیشرفت‌های کشورهای کافر را با ضعف‌های کشور شیعه مقایسه می‌کند و با این مقایسه جک می‌سازد و می خندد و می خنداند، تیر خورده ولی متوجه نیست.

6⃣اگر درباره مسئولان دولت فسادآفرین قبلی و مسئولان ضد فساد دولت آیت‌الله رئیسی یک جور حرف می‌زند و بدون تفکیک آنها می‌گوید «مسئولان چنین و مسئولان چنان»، تیر خورده ولی متوجه نیست.

7⃣اگر سخنرانی‌های رهبری را که سراسر امیدآفرینی است، ملاک اظهار نظرهایش قرار نمی‌دهد و دائم پیگیر اخبار ناامید کننده و انتشار آن است، تیر خورده ولی متوجه نیست.

8⃣اگر پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ دولت فعلی را سر دست نمی‌گیرد و به انقلابی‌ترین دولت بعد از انقلاب افتخار نمی کند و به بهانه مطالبه گری، فقط دنبال نشر اشکالات و مشکلات کشور برای این و آن است، تیر خورده ولی متوجه نیست.

9⃣اگر مقابله بی امان قوه قضاییه با فساد را که با به سامان رساندن سالانه ۱۵ میلیون پرونده رکورد زده، نمی بیند و اخبار فسادها در این قوه را بیشتر و پررنگ تر می‌بیند، تیر خورده ولی متوجه نیست.

0⃣1⃣اگر مشکلات باقیمانده از دولت قبلی را به اسم مسئولان دولت فعلی سند می‌زند و بدون جدا کردن آنها از یکدیگر می‌گوید «دولت، این جور ، دولت، آن جور» ، تیر خورده ولی متوجه نیست.

1⃣1⃣اگر رویش‌های مذهبی و انقلابی متعدد جوانان را نمی‌بیند و فقط فاسد شدن عده‌ای از جوانان را می‌بیند، تیر خورده ولی متوجه نیست.

2⃣1⃣اگر به جای تعریف از شیعیان و کشور شیعه، اعتراض و انتقاد به اشکالات ریز و درشت شیعیان و کشور شیعه برایش مد شده و به گفتن آن افتخار می کند، تیر خورده ولی متوجه نیست.

3⃣1⃣اگر خیانت‌های حسن روحانی را به پای همه روحانیون می‌نویسد و روحانیون را به دو دسته سالم (طرفداران امام) و غیر سالم (طرفداران هاشمی) تقسیم نمی‌کند، تیر خورده ولی متوجه نیست.

4⃣1⃣اگر پول گرفتن‌های دهها میلیون تومانی خواننده‌ها و بازیگران در جشن‌ها و کنسرت‌ها را نمی بیند و جیغ نمی‌زند و فقط پول گرفتن محدود برخی مداحان را که بازوی رسانه‌ای انقلابند، سر زبا ها و در دورهمی ها جار می‌زند، تیر و ترکش خورده ولی متوجه نیست.

5⃣1⃣اگر همه اینها را با هم دارد، تیر نه، خمپاره خورده و در جنگ رسانه‌ای وقتی کسی خمپاره می‌خورد، دیگر سرباز دشمن است نه مجروح جبهه خودی. هر چند مجروح جبهه خودی هم جانباز نیست و شهید هم نمی شود. 

⚠️و اما چرا در دام رسانه ای دشمن افتاده و ناخواسته سرباز دشمن شده؟ جوابش را خدا داده: «ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا: اگر اهل تقوا شوید یعنی از دستورات واجب و حرام خدا اطاعت کنید، خدا به شما بصیرت و قدرت تشخیص حق از باطل می‌دهد.» 

💠پس وقتی این قدرت تشخیص را نداشته و در دام رسانه‌های دشمن افتاده و سرباز آنها شده، باید بداند که اهل تقوا نبوده و پایش در انجام واجبات و ترک محرمات لنگ بوده. پس مراقبه را باید دوباره شروع کند! مراقبه  انجام واجبات و ترک محرمات. بسم الله!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی