دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

سید مرتضی 111

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۲۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

 با گفتاری از شهید آوینی :

⚪️ خاک تمثیل فقر در پیشگاه غنی مطلق است و انسان در برابر ذات ذوالجلال جز فقر مطلق چیست؟ آن‌گاه که مجاهد سبیل الله، درست در گرماگرم جنگ، خاک تیمم را به نشانه‌ی کمال عبودیت بر چهره و دو دست می کشد و تکبیره‌ی الاحرام می بندد، تو گویی آفرینش به آن نقطه‌ی غایی کمال خویش دست یافته و کار جهان به سرانجام رسیده است. مگر نه اینکه خداوند انسان را برای عبودیت خویش آفریده است؟ و تو نیز همه‌ی این راه را آمده‌ای تا بدینجا برسی و تصویرگر آن عظمتی باشی که در پیشِ روی توست ، عظمت انسانی که سرِ بندگی بر خاک آستان ذوالجلال نهاده است و به معدن عظمت و قدرت اتصال یافته ، و اینچنین ، همه‌ی قدرت‌های ظاهری را در برابر خویش به خضوع و خشوع کشانده است. فتح الفتوح اینجاست و پیروزی ما در جبهه‌های جنگ جلوه‌ی کوچک‌تری از این فتح بزرگ درونی است.

و تو همه‌ی این راه را آمده‌ای تا به این سرباز امام برسی. او گوشه‌ی گمنامی خود را به هیچ قیمتی نمی فروشد و حاضر نیست سخنی از خود بگوید و اگر اینچنین نبود ، که لیاقت سربازی امام را نداشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۰۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی