دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

امام زمان عج 913

جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲، ۰۶:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

🌴امام مهدی (عج)
درهای سوال را از چیزهایی که برای شما مفید نیستند ببندید،
و خود رادر مورد دانستن چیزهای غیر لازم به زحمت نیندازید،
ودر مورد تعجیل فرج زیاد دعا کنید
〰️➿〰️➿〰️➿〰️➿〰️➿
🌴 #امام_مهدی_علیه_السلام :
🔹«اى که چون کارها به تنگنا مى‌افتد، درى به روى ما مى‌گشایى که به خیال کسى هم نرسیده است! بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست و براى کارهاى به تنگناافتاده‌ام، درى بگشاى که به خیال کسى هم نرسیده
است. اى رحیمترین رحیمان!».
📚  قصص الأنبیاء، راوندى ص ۳۶۵ ح ۴۳۷

 

در جنگ جهانی اول اوضاع ایران خیلی متشنّج شده بود. از یک طرف روس‌ها ریختند و تصاحب کردند، از یک طرف دیگران ریختند و تصاحب کردند. یک وضع عجیبی بود. و مردم ایران مضطرب، منقلب، هیچ تکیه گاهی نداشتند. مرحوم میرزای نائینی، از این پیشامد ناهنجار به ساحت مقدس امیرالمومنین علیه السلام و سائر ائمّه طاهرین علیهم السلام، مخصوصاً به پیشگاه مبارک امام ‏زمان علیه السلام، شکایت ‌های زیادی می کند. 
✨💫✨
مرحوم میرزای نائینی می گوید: من خیلی به حضرت حجّت علیه السلام نالیدم: یابن العسکری! ایران این ‌طور شده است. مردم، بی سر و سامان شده اند، بی پناه شده اند. نظم نیست، امنیّت نیست، چنین و چنان است. یک روز همین‌طوری که متوسّل شده بودم، بر من مکاشفه‌ای شد و حضرت را زیارت کردم. دیدم حضرت در کنار دیوار مرتفعی که سر به آسمان کشیده، ایستاده اند. پس با انگشت به من اشاره فرمودند که نگاه کن، و من نگاه کردم. دیدم دیواری که سی یا چهل متر ارتفاع دارد، چهار متر، پنج متر بالای دیوار منحنی شده است، و قریب است که بی‏افتد، چرا که به یک موئی بند است. این دیوار چهل متری این‌طور کج شده ‏است. 
✨💫✨
پس حضرت به من اشاره کردند که نگاه کن. نگاه کردم، دیدم انگشت حضرت هم به طرف دیوار است. سپس فرمودند: این دیوار، ایران است، کج می‏شود، امّا ما با انگشتمان نگهش داشته ایم و نمی‏گذاریم خراب شود. این‌جا، شیعه خانه ما است. کج می‏ شود، اما نمی ‏گذاریم خراب بشود.

📚 کتاب مجالس حضرت مهدی؛ ص۲۶۱

 

💚 الّلهُمَّ عَجِّـلْ لِوَلِیِّکَــ الْفَرَج 💚

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۲
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی