دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

گفتم و گفت 38

دوشنبه, ۴ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۴۲ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

گفت: برخی از مدعیان اصلاحات بدجوری از یادداشت دیروز کیهان عصبانی شده و آب و روغن قاطی کرده‌اند!

گفتم: یادداشت روز با عنوان « آقای لاوروف این خطای شما بوی خیانت می‌دهد‌» که اعتراض به روسیه بود و پادوهای غرب باید از آن استقبال می‌کردند. چرا عصبانی شده‌اند؟!

گفت: یکی از تفاوت‌های کیهان با مدعیان اصلاحات این است که برای کیهان منافع ملی اصل است و به هر کشوری که آن را نادیده بگیرد اعتراض می‌کند. چه شرقی باشد و چه غربی. اما برای مدعیان اصلاحات نظر آمریکا و اسرائیل ملاک است. اگر با روسیه مخالفت می‌کنند برای آن است که آمریکا با آن مخالف است. نه این که از خودشان نظری داشته باشند.

گفتم‌: خدای مهربان بر درجات امام(ره) بیفزاید که می‌فرمود؛ تفاله‌های آمریکا، شوروی را مطرح می‌کنند تا جنایات آمریکا فراموش بشود.

گفت: باید از آنها پرسید مگر آمریکا با ادعای امارات درباره جزایر سه‌گانه همراهی نمی‌کند؟ چرا شما مدعیان اصلاحات کمترین اعتراضی نمی‌کنید؟! مگر آمریکا علناً از گروه‌های تجزیه‌طلب حمایت مالی و تسلیحاتی نمی‌کند؟ چرا لام تا کام اعتراض نمی‌کنید؟! مگر آمریکا از جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه دفاع نمی‌کند و مگر از هر فرصتی علیه ایران استفاده نمی‌کند؟ چرا هیچ اعتراضی نمی‌کنید؟!

گفتم: بیخود نیست که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌داند.

گفت: ایول! تا حالا دیده‌ای حتی یک مورد علیه آمریکا و اسرائیل موضع گرفته باشند؟!

گفتم : یارو از نوکرش پرسید؛ چیه چرا این‌همه غمگین و ناراحتی؟ گفت؛ قربان! عاشق شده‌ام. پرسید عاشق کی شده‌ای؟ گفت؛ قربان! هرکی شما بفرمائید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۰۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی