دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

حاج قاسم سلیمانی626

دوشنبه, ۴ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۲۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
 

مبادا کاری کنید که از مردم جدا شوم

✍️ابراهیم شهریاری، فرمانده گردان 425 حضرت علی اکبر(ع) و همرزم شهید سلیمانی:
برخی از اوقات که حاج قاسم به کرمان می‌‎آمد نگران ترور او بودیم بنابراین مراقبت‌مان از ایشان بیشتر می‎‌شد؛ حاجی ناراحت می‎ شد و تذکر می‎‌داد مبادا کاری کنید که من از مردم جدا شوم و اطمینان می‌‎داد در بین مردم برای من هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. حتی در دهه فاطمیه و مراسم در بیت الزهرا(س) تاکید می‎‌کرد به همه عزاداران احترام بگذارید و آنها را تکریم کنید. مبادا با رفتارتان آنها را برنجانید.

حتی زمانی که به او یادآوری می‎ کردیم که باید امنیت شما برقرار شود او می ‎گفت؛ باید به گونه‎‌ای رفتار کنید که این مردم آرام و با خیال آسوده به این خانه بیایند و همیشه برای خوش‎آمدگویی جلوی در می‎‌ایستاد. به یاد دارم یکی از علما که از قضا سید بود به مراسم ‎آمده بود، حاجی بدون کفش و با پای برهنه او را بدرقه و مشایعت کرد. من خودم دیدم که بر دستان آن سید بوسه زد.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۰۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی