دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

حاج قاسم سلیمانی 627

دوشنبه, ۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
یک داستان از شهیدحاج قاسم عز یز نقل شده که خیلی عجیب و تاثیرگذار هست ،یکی از وزرای ایران در زمانی که جلال طالبانی ر یس جمهور عراق بودم نقل میکند که در
دیدار خصوصی، آقای طالبانی به من گفت:«مدتی یش در همین جا میزبان آقای سلیمانی بودم طی گفت وگو با سردار سلیمانی، منشی من در گوشم گفت که
اوباما ،رئیس جمهور( سابق )آمر یکا، پشت خط تلفن است »
حاج قاسم گفت اشکال ندارد صحبت کنید. آقای طالبانی به من گفتند« وقتی با ر ئیس جمهور وقت آمریکا صحبت کردم به او گفتم که میدانید چه کسی روبه رو ی من است؟ قاسم سلیمانی اینجا هستند اوباما پرسیدند ژنرال قاسم سلیمانی؟
گفتم: بله » آقای طالبانی گفت«وقتی من این را گفتم ،رئیس جمهور آمریکا گفت :جدی میگویی؟ !و طوری این جمله را گفت که من از لحن صدایش احساس کردم که از ابهت و هیبت حاج قاسم سلیمانی، او(رئیس جمهور آمر یکا )ایستاد.»2 پرویز فتاح در دوران وزارتش 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۰۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی