دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

شهید تهرانی مقدم 97

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آقا علاوه بر اینکه در مراسم تشییع تشریف آوردند و پیام تسلیت صادرفرمودند،که غیراز تسلای خاطر بازماندگان، برای هم سنگران شهید هم راه گشا بود، محبت کردند و قدم بر چشمان ماگذاشتند و در منزل شهید حضور پیدا کردند و اسباب دلگرمی خانواده ی ایشان را فراهم کردند. دیدار با حضرت آقا بسیار صمیمانه و روحانی بود. ایشان ضمن احوالپرسی از خانوادهی شهید، از شرایط همسر و فرزندان سؤالاتی پرسیدند که همسر برادرم پاسخ گفتند و فرزندانشان را هم معرفی کردند و دربارهی وضعیت آنان توضیحاتی دادند. سپس حضرت آقا دربارهی حسن آقا فرمودند که، من این شهید را بیش از بیستوپنج سال است که میشناسم و از روحیهی تعالی جو وفعالیتهای اوکاملا اطلاع داشتم و با او مأنوس بودم و درواقع رفیق بودم.
یک خاطرهای که در ذهنم مانده، راجع به بازدیدی است که رهبر معظم انقلاب از مجموعهی تشکیلات جهاد خودکفایی
سپاه داشتند که زیر نظر حاج حسن آقا اداره میشد. یک روزجمعه ای در سال گذشته ایشان تصمیم به بازدید از این مجموعه گرفتند. در این بازدید حضرت آقا دستی بر شانه ی این شهیدگذاشتند و فرمودند، تاکنون هر قولی را که حاج حسن آقا به ما داد،وفا کرد. واقعاً این نکته برای ما و دوستان هم رزمش خیلی جالب بود. حاج حسن آقا پروژههای بزرگ دفاعی و نظامی را در زمانبندی بسیار دقیق و به نحو احسن به انجام میرساند و به تعهد و قولش عمل میکرد. خاطرهی دیگر که من از خود حاج حسن آقا شنیدم، از
دوران دفاع مقدس بود. رهبر معظم انقلاب در دورهی ریاست جمهوری خود به جبهه تشریف آورده بودند و از فعالیتهای توپخانهی سپاه هم بازدید کردند که تحت نظر شهید طهرانی مقدم بود. حاج حسن آقا به من میگفت آنجا به حضرت آقا گفتم ، چون شما شیعه ی واقعی مولا امیرالمؤمنین(ع) هستی و َمشتی هستی،ما شما را دوستت داریم. حاج حسن میگفت آقا فقط خندیدند وچیزی نگفتند، اما این صحبت حاج حسن آقا در ذهن همهی همرزمان ایشان که در آنجا حاضر بودند، مانده است. حضرت آقا در
مراسم تشییع شهدا، از بنده دربارهی والدینم پرسیدند که به ایشان گفتم، پدر ما سالها است که از دنیا رفته، و مادر ما هم حالشان مساعد نبود و نتوانستند در این مراسم حاضر شوند. ایشان هم فرمودند، سلام مخصوص من را به مادرت برسان و من از خدا
میخواهم به ایشان صبر و سکینه عنایت کند... راوی: برادر شهیدحاج محمد طهرانی مقدم


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۲
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی