دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

مهتاب خین 1

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

دوران کودکی و نوجوانی؛

هرکسی از کودکی و نوجوانی خودش ، به فراخور محیط اجتماعی و موقعیت خانوادگی ، خاطرات تلخ و شیرینی دارد.در مورد خودم بایستی صادقانه عرض کنم به محض این که از اب و گل در امدم و دست چپ و راست خودم را شناختم ، کار کردم. از همان کلاس اول ابتدایی در بازار همدان کار می کردم و درس هم می خواندم. خواهر بزرگتر که اولین فرزند خانواده بود ، به خانه بخت رفت و مسئولیت اداره مادر و برادر و خواهرم ، به دوش من افتاد.

*عشق به ورزش کشتی؛

حوالی سال ٤١دوازده ساله بودم که برای تماشای مسابقات کشتی ازاد به سالن ورزشی همدان می رفتم. ابتدا فقط تماشاچی بودم .اما سه سال بعد ، تصمیم گرفتم به صورت عملی و پیگیر ، وارد عرصه ی این ورزش بشوم.در ان سال ها جهان پهلوان تختی چشم و چراغ جوانان ورزشکار و ورزش دوست بود تختی را مردم خیلی دوست داشتن هم به علت اقا منشی ، روحیه پهلوانی و مردمی بودنش ، هم به جهت این که می دانستند ایشان علیه شاه موضع دارد. ما هم به تبع ان حال و هوا و شرایط مرید اقا تختی بودم.

مشوق من دوست بسیار صمیمی بنده اقای محسن قادری که چند سالی از من بزرگتر بود .در این راه به من کمک کرد.خودش مرا تمرین می داد و بعد هم روی تشک فرستاد.قسمت بود بعد ها باجناق همدیگر شویم. سال های  بعد که از همدان به تهران امدم دیگر کشتی را ول نکردم در باشگاه ورزشی دخانیات عضو شدم و زیر نظر اقای غفاری ، وزن ٥٧ کیلو کشتی می گرفتم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی