دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

سخن زیبا 801

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۴۲ ب.ظ

‍بسم الله الرحمن 

مقایسۀ خودت با دیگر مردم را متوقف کن 
تمرکز خودت را روی آنچه آنها دارند، نگذار 
 موفقیت شان، شادی شان، روابط شگفت انگیزشان، اکتساباتشان، فراوانی شان .باید فرصتی باشد تا درس و عبرت باشد برای تو 
وقتی مقایسه میکنی،فقدان وحسادت راتجربه میکنی 
جایی که هستی وآنچه که داری دربرابرتو مقاومت می کند.احساس می کنی ازجایی که بایدباشی بسیاردوری 
اما زندگی اینجاست. زندگی هرگز دور نیست ، توجه خود را از دیگران بگردان، و آنرا نزدیکتر بخوان 
به جایی که هستی، به تنفس، به احساسات بدن. ارتباطت با زمین و ریشه دار بودنت در حضور را احساس کن 

تو یک "شخص" ثابت در زمان و مکان نیستی، بلکه یک مخزن، یک ظرفیت آماده برای هر فکری،هراحساسی، هرامیدی، هر رؤیایی وهر موجی ازاندوه یاسرورهستی 
فراوانیِ تو در تنفس ات نهفته است ، دوست من، در نزدیکی ات به زمین، در اصالت ات، در قلب بازت، در توانایی ات برای خندیدن به این دنیای جدی 
تو وسیعی  و ورای مقایسه
من باید خودم را با توانم و فرصتهایم را با انچه هستم مقایسه کنم با انچه باید میشدم مقایسه کنم در این حالت است که برای خودت فرصت سازی میکنی 
اگر وکیل خودت باشی نمیتوانی موفق بشوی اما اگر قاضی رفتارت باشی جلوی زیانها را میگیری 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی