دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

دلنوشته با امام زمان عج

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

وای جمعه بود امروز و باز هم من به یاد تو نبودم و انتظارت را نکشیدم. 

🍁وای بر من که یک جمعۀ دیگر گذشت و چشمم برای نیامدنت تر نشد. 

🍁یعنی این بار هم شرمندگی مرا می‌پذیری؟

🍁 کاش می‌دانستم جمعه‌ای که می‌آید و من سراپا می‌شوم انتظار آمدنت، کی می‌رسد؟ 

 

وقتی دلم خیلی برایت تنگ می‌شود، دنبال راه چاره‌ای می‌گردم تا دلم باز شود. 
🟢دل‌تنگی وقتی برای تو باشد، بارَش سنگین‌تر از آنی می‌شود که کسی چون من تاب تحملش را داشته باشد. 

🟢به راه‌های چاره فکر می‌کنم، هیچ راهی جز دیدن تو پیدا نمی‌کنم و می‌ترسم بی آن که تو را ببینم دلم باز شود. 
🟢دائم خودم را رصد می‌کنم تا ببینم دل‌تنگی‌ام کمتر شده یا نه. اگر کمتر شده باشد، پای دل‌شوره هم به میان می‌آید.

🟢به گمانم کم شدن دل‌تنگی برای تو بدون دیدارت، معنایش کم شدن از عشق تو باشد. درست می‌گویم؟ 

🟢آقا! التماس می‌کنم تا تو را ندیدم، دلم را تنگ خودت نگه دار. حتی اگر از شدت دل‌تنگی می‌خواستم بمیرم، یا خودت را نشانم بده،‌ یا بگذار از دل‌تنگی بمیرم. من این مرگ را به نفس کشیدن ترجیح می‌دهم.
 

 

به رسمِ رفاقت برایت دعاهای خوب می کنم ،،،،
دعا می کنم لبخندهایت از تهِ دل باشد ، و غصه هایت سطحی و زود گذر .......
دعا می کنم مسیرِ موفقیتت هموار باشد و انگیزه های صعود و پروازت ، بسیار ......
دعا می کنم هرگز در پیچ و تابِ زمانه ، بی پناه نباشی ،،،،،،،،،
هرگز دلت نگیرد ........
چشم های خوشرنگت ، هیچ زمانی خیس و اشک آلود نباشد ........
دعا می کنم عاشقِ کسی باشی ،که عاشقت باشد .و کسانی کنارت باشند ،،،،،،،
که تو را می فهمند و هوای دلت را دارند ......
من خوشبختی ات را ، شادی ات را ، آرامشت را ؛من آرزوهای زیبای تو را آرزو می کنم .... 
آرزو می کنم به معنای واقعی زندگی کنی .....
الهی روحم را به تو می‌سپارم .....
الهی  با نور و عشقت روحم را شفا بده، که چه بسیار به آرامشی از جنس تو نیازمندم ......
الهی چشمان مرا بر روی حقیقت‌های زندگی باز کن ،،،،،،،
و کمکم کن تا در راه درست ثابت قدم باشم .....
گیرم که خلق را به طریقی فریفتی ، با دست انتقام روزگار چه میکنی.
 خیلی مراقب خودتان باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۰۲
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی