دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

شهید پکوک

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

"وصیت نامه شهید محمد تقی پکوک"

بسم الله الرحمن الرحیم

«فلمر تقتلوهم و لکن الله فتلهم و مارهیت اذرمیت و لکن الله رمی و لیبلی المومنین منه بلاء حسنا ان الله سمیع علیم »

(ای مومنان ) نه شما بلکه خدا کافران را کشت (وای رسول )چون تو تیر افکندی نه تو بلکه خدا افکند که مومنان را به پیش آمد خوشی بیازمائید که خدا شنوای دعای خلق و دانا (به مصالح امور عالم است.

«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون »

«مپنداری که شهیدان راه خدا مرده اند بلکه زنده به حیات ابدی شدند و نزد پروردگارشان متنعم خواهند شد .»

با سلام درود خدمت امام امت و امت امام و شهدای صدر اسلام تا کنون .

خدایا می دانی چه می کشم ،ما از مردن نمی هراسیم اما می ترسیم بعد از ما ایمان سر ببرند .پس جه باید کرد؟ از یکسو باید ما بمانیم تا آینده بماند ،ای کاش امروز شهید می شدیم و فردا زنده می شدیم تا شهید آینده شویم تا اینکه فردا شهید نشود آری همه یاران رفتند به سوی مرگ در حالی که نگران فردا بودند .من با امام عزیزمان خمینی میثاق بسته ام و با او وفا دارم زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین بار مرا بکشند و زنده کنند دست از او نخواهم کشید .راه سعادت بخش حسینی را ادامه دهید و زینب وار زندگی کنید (انشاء الله ).خدایا جند الله را که با سوگند به ثارالله در سنگر روح الله بر شکست عدو الله و استقرار حزب الله زمینه ساز حکومت جهانی بقیه الله است حمایت کن.

بدانید که به دو جای بدنم شلیک خواهد شد یکی به مغزم که به اسلام می اندیشد و دیگر بر قلبم که برای اسلام می تپد.

ای پدر و مادر و خوهران و برادران عزیزم ،سلام گرم مرا بپذیرید و مرا ببخشید که نتوانسته ام فرزند خوبی برای شما باشم و من حقیر از همه شما رضایت می خواهم امیدوارم قبول کنید .همسر گرامی و عزیزم ،می بخشی که نتوانستم یک شوهر خوب برایت باشم ،انشاءالله خدا مرگ مرا شهادت قرار بدهد و تو را هم در این دنیا و هم در آن دنیا خیر دهد امیدوارم مرا ببخشی به امید دیدار در روز محشر. 
التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۶
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی