دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

ارزوی غدیری بودن

شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
مولای من...

🌺ولایت نه شعر است و نه شعاری تو خالی
ولایت، متن و جان و روح زندگی است.

🌺دربارۀ زندگی می‌شود شعر سرود
ولی با شعر نمی‌شود زندگی کرد.
در بارۀ زندگی می‌شود شعار داد
ولی با شعار نمی‌شود زندگی کرد.
با ولایت باید زندگی کرد ولایت را وارد زندگی کرد 
چه شعری در باره‌اش بسراییم یا نه
و چه شعاری برایش سر بدهیم یا نه.

🌺ما ولایت را در شعر و شعار خلاصه کردیم
که این قدر راحت داد ولایت سر می‌دهیم.
اگر بنا باشد با ولایت زندگی کنیم
حتّی از آوردن نامش هم اِبا خواهیم کرد.

🌺عید غدیر است
و من امسال غرق در شرمم
حتّی بیشتر از آن که احساس شادی کنم.

🌺دوستم به من فهماند که بیش از آن که در بند ولایت باشم
ولایت را در بند خواسته‌هایم کرده بودم.
طوری آن را معنا می‌کردم که توجیه‌گر زندگی‌ام باشد
ولی دوستم طوری زندگی می‌کند که تو می‌خواهی
و این، همان معنای با ولایت زندگی کردن است:
امر آنچه تو فرمایی، حکم آنچه تو بنمایی.

🌺خوش به حال کسانی که در عید غدیر 
هم جشن ولایت علی علیه السلام را می‌گیرند
و هم در شادی ولایتمداری خویش غرق‌اند!

🌺اگر غدیر دیگری آمد و من هم زنده بودم،کمکم کن که تاروز غدیر بعدی حیدری زندگی کنم و  جشن ولایتمداری‌ام را بگیرم.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۷
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی