دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

با حاج قاسم سلیمانی 621

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

پذیرش مسئولیت حاج قاسم

🔹از دستم کلافه شده بود. یک دفعه دیدم چشم‌هایش پر از اشک شد و صدایش را آورد بالا و گفت: توی این وضع مملکت اگه آقا محسن به امام بگه نمی‌پذیرم، خیانت کرده، اگه من به آقا محسن بگم نمی‌پذیرم جنایت کردم. تو که به من میگی نمی‌پذیرم، هم جنایت کردی هم خیانت.

🔹دهانم بسته شد. بچه‌ها از در سنگر سرک می‌کشیدند و نگران بودند که چرا حاج قاسم گریه می‌کند. دستم را به نشانه تایید گذاشتم پشت حاجی و به داخل سنگر هدایتش کردم. از آن به بعد تا آخر جنگ شدم مسئول اطلاعات عملیات لشکر 41 ثارالله.

📚علی نجیب زاده از فرماندهان لشکر 41 ثارالله، نشریه فکه، ش202

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۸
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی