دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

گفتم و گفت 35

شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۲ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم
گفت  تو چرا از مشکلات نظام حرفی نمی‌زنی و فقط از خوبی‌هایش می‌گویی
 گفتم چند تا از مشکلات نظام را بگو 
شروع کرد یک ریز از مشکلات گفتن 
گفتم پس چرا انتظار داری چیزی که خودت می‌دانی و رسانه های دشمن هم از راست و دروغ در بوق و کرنا می کنند من هم بگویم
 گفتم حالا از دستاوردهای نظام بگو 
گفت لابد همین چیزهایی که تو و امثال تو میگویید
 
گفتم پس من را به خاطر اینکه دارم چیزی به تو میگویم که نمیدانی و رسانه‌های دشمن هم بهتون نمی گویند ملامت نکن گفتن از مشکلاتی که خودت هم میدانی صرفاً درد دله و ممکن است به طور موقت آرامت کند اما آرام آرام ناامیدت هم می کند اما گفتن از دستاوردهای نظام باعث امیدواری تو به آینده می شود

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۳
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی