دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

گفتم و گفت 34

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۴۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 
بزرگی می‌گفت وقتی با انگشت اشاره نجاستی را به نمایش میگذاری خودت هم میشوی بخشی از آن تصویر 
گفتم یعنی اگر من منکری را برای دیگران بگویم 
گفت آری تو آن لحظه خواسته شیطان را اجابت کردی 
گفتم چطوری در حالی که من گناهی نکردم 
گفت شیطان شخصی را با وسوسه عامل گناه میکند و تو با ترویج آن شریک گناهکار میشوی 
گفتم من با گفتن آن زشتی ها را بیان میکنم 
گفت گفتن زشتی ها تصویر سازی زشتی هاست ولی چند درصد مردم قدرت تحلیل آن را دارند ؟
گفتم پس تکلیف مقابل زشتی ها چیست ؟
گفت فضای مجازی کار شیطان را برای ترویج دروغ و تهمت راحت کرده پس ما با بیان زیبایی ها امید و نشاط به یکدیگر هدیه بدهیم 
وای بر کسی که متنی را ارسال کند در صحت و سقم آن یقین نداشته باشد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۸
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی