دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

شهید محمد تقی رضوی اقا تقی

جمعه, ۵ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

شهید صیاد شیرازی از شهید رضوی  می گوید:

 این جهادگر عزیز چهره بسیار با سابقه ای بود که می توان او را هم به عنوان یک رزمنده اسلام در مجموعه رزمندگان مجسم کرد و هم به عنوان یک جهادگر اسوه از او نامبرد. اگر بخواهیم روی اخلاق فردی او بحث کنیم فکر می کنم بعضی از منش های او برای همه مشخص است. همیشه یک تسبیح در دست داشت و ذکر می گفت. همیشه یک التهاب و هیجان درونی برای کاریابی داشت.وقتی که به او می گفتند آقای رضوی برای جلسه بیا، مثل این بود که دنیا را به او داده ای چون می دانست که کار جدیدی برای او پیدا شده و عظمت و روحیه او در این بود که از نوع کار نمی ترسید. هر کجا او را احضار می کردند بلافاصله می آمد. این روحیات عمل پیوند و وحدت بیشتری در بین رزمندگان می شد این افراد به هیچ عنوان به هیچ چیز وابسته نیستند و وابستگی آنان به خداوند محرز است.

از منش های دیگرش علاقه مندی او به کارش بود مخصوصا اگر در خط اول جبهه تا عمق دشمن می بود. پا به پای عناصر شناسایی به محل می شتافت و به نظر می رسید که متحرک تر می شود. یعنی همیشه دنبال آن هدفی بود که بالاخره به آن رسید. در واقع زبان من قاصر از آن است که بتوانم به معنای واقعی تری از شخصیت شهید ارجمند برادر عزیز رضوی حرف بزنم ولی تا آنجا که من با ایشان در تماس بودم اینهایی بود که گفتم. خداوند او را با سایر شهدای انقلاب و با بزرگان بهشت محشور گرداند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۵
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی