دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

شهید عباس کریمی

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ

   وصیت نامه شهید حاج عباس کریمی فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(ص) 

 

«بسمه تعالی»

« و مالکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء و الولدان »

چرا در راه خدا و در راه آن مردم بیچاره از مردها و زنها و بچه هائیکه در تحت شکنجه قرار گرفته اند نمی جنگید ؟

« و قاتلوهم حتی لاتکون فتنه و یکون الدین کله لله »

بکشید کافران را تا برکنده شود ریشه فساد و دین منحصر به دین خدا شود .

هیچ قطره ای در مقیاس حقیقت ، در نزد خدا از قطره خونی که در راه خدا ریخته شود ، بهتر نیست و من می خواهم که با این قطره خون به عشقم برسم که خداست . 

شهید کسی است که حقیقت و هدایت الهی را درک کرد و برای این حقیقت ، پایداری کرد و جان داد . شهادت در اسلام نه مرگی است که دشمن بر مجاهد تحمیل می کند بلکه انتخابی است که وی با تمام آگاهی و شعور و شناختش به آن دست میازد .

«و لا تقولو لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون  »

به آنها که در راه خدا کشته می شوند نگوئید مردگان بلکه آنها زنده اند ولی شما درنمی یابید . (بقره آیه 155)

شهادت برای من ، یک فیض بزرگی بود ، من لیاقت یک شهید را نداشتم و امیدوارم آنهائی که قبل و بعد از من به شهادت نایل آمده اند من را در آن دنیا شفاعت نمایند ؛ ان شاء الله .

و از قول من به تمام اقوام و خویشاوندان خصوصاً پدر و مادر و خواهر و همسرم و برادرانم بگویید بعد از مرگم برای من گریه و زاری نکنند و در عوض به همه دوستان و آشنایان با چهره ای خندان تبریک بگویند .و به آنها بگویید جان او هدیه ای برای اسلام عزیز و امام امت و امت امام بود و در رابطه با شهادت من و بقیه برادرانم که اگر لیاقت شرکت در جبهه های حق علیه باطل را داشتند .
خانواده من صبر را پیشه خود گیرد و صبر ، نه اینکه در مقابل باطل و ناحق تسلیم شدن بلکه استواری و ایستادگی در برابر تمام ناملایمات ، در برابر تمام سختی ها ، در مقابل گرفتاریها و مبارزة سرسخت با مشکلات زندگی ، مبارزه با هواهای نفسانی اجرای کلیه دستورات امام ، مبارزه با منافقین داخلی که خود نیز یک نوع جبهه داخلی است و طبق فرمایشات قرآن کریم:

« واقتلوهم حیث ثقفتموهم واخرجوهم من حیث اخرجوکم والفتنه اشد من القتل »

هرجا مشرکان را یافتید ، به قتل رسانید و از شهرهایشان برانید چنانکه آنان شما را از وطن آواره کردند و فتنه گری که آنان کنند سخت تر از جنگ است و فسادش بیشتر است .

 و در رابطه با رزمندگان اسلام باید بگویم که همیشه با توکل به خدا و ائمه معصومین و اجرای دستورات رهبر عزیز و عالی قدرمان بر دشمنان بتازید تا آنها را از صحنه روزگار بردارید و هیچ وقت بر پیروزی هایتان مغرور نشوید چون در مرحله اول این شما نیستید که می جنگید و این شما نیستید که شلیک می کنید ؛ بلکه طبق آیه قرآن مجید :

« و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی » و شما باید مجاهد فی سبیل الله باشید ؛ آن کسی که جهاد کند تا « لیکون کلمه الله هی العلیا »
تا اینکه اراده خدا حاکم بر اراده ها شود و این همان راه خداست .

وصیت من به خانواده ام این است که با همسرم با کمال احترام و محبت رفتار شود و همسر نیز متقابلاً با آنها ،اسلحه و کلیه وسایلی که متعلق به بیت المال می باشد توسط همسرم تحویل سپاه شود .

و سایل شخصی ام از لباس و غیره را به همسرم تحویل دهید و کلیه موجودی پولهایم را به همسرم بدهید و همسرم نیز مقداری از نصف این پولها را در جهت کمک به جبهه ها و مستضعفین بدهد و بقیه را هم هرطور خودش می داند ، به مصرف برساند . و وصیتنامه ام را قبل از به خاکسپاری به همسرم بدهید .

و وصیت من به همسرم این است که از این لحظه به بعد مسئولیت خانوادة ما را باید قبول کنی و در خانوادة ما اضافه بر مسئولیت خانه داری به تعلیم و تربیت بقیه افراد بپردازی و بالاخره رسالتی که بر دوشت گذاشته شده به سر منزل مقصود برسانی .

والسلام
دعای همیشگیتان را فراموش نکنید .
عباس کریمی 27/8/61
صفر 1402

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۰۸
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی