دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

سلام هم وطن

جمعه, ۴ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

 سلام هموطن بی حجاب من❗️
از تو متنفر نیستم.

امروز که داشتی وسط پاساژ خرید راه میرفتی، کاش  می‌دیدی که چطور چشمان مردهای هوسران را به خود جلب کرده بودی،
که هیچکدامشان  تو را «باشرافت» نمی دانند.

چقدر دلم برایت سوخت.
دلم برایت سوخت که چطور ساده دلانه در ذهنت فرو کرده اند که
با برداشتن روسری و لخت کردن سر و گردنت، به آزادی رسیده ای. 
به حقوق زنانگی ات رسیده ای. 
👺 از اینکه چطور تو را فریب دادند 

که آنچه «حقوق مردهای هوسران» است 
یعنی: لخت دیدن زنها... را 
در ذهن کوچک تو به عنوان 
«حقوق زنها» قالب کردند.😱

😔 من فقط دلم برایت سوخت
که چطور از میان این همه حق،
حق آرامش، حق امنیت، 
حق محیط پاک، حق مترو 
و اتوبوس امن جنسیتی، 
حق انسان نگریستن به جای زن نگریستن، 
حق خانواده سالم و...
💃 فقط «حق لخت شدن» را 
به عنوان «حقوق زن» به تو چپاندند.❗️

🙍‍♀ هموطن بی حجاب من!
 شاید خیلی از مردها به تو نگویند. 
 اما من می گویم. 
در دل همه ما مردها
زن بی حجاب، هرگز «زن نجیب» نیست،
«زن قابل احترام» نیست. 
«زن باشرف» نیست
«زن باحیا» نیست. 
حتی اگر هزار سال بگذرد نیز، 
این طبیعت ما مردهاست .
در چشم ما زن بی حجاب، 
«زن ارزان» است، 
«زن مفت» است، 
«زن بی ارزش» . 
که فقط ابزار جنسی است و بس. 
آنقدر بی ارزش 
که به جای مغزش باید موهایش را نشان دهد تا جلب توجه کند. 

در نظر همه ما مردها، 
زن فقط و فقط بخاطر «حیا» و «پاکی» اش، 
جذابیت حقیقی دارد. 
نه بخاطر لخت و برهنه بودنش. 
امروز که روسری برداشتی، 
شاید ندانی آخرش چه میشود.🔥
 
👀 اما بنشین و ببین❗️
روزی که شوهرت 
به همین ارزانی و مفتی 🔨 💍
که تو را در اختیار دیگران می گذارد 😳
و زنهای دیگر را هم به خانه و حریم تو بیاورد.
 
هموطن بی حجاب من! 
اگر امروز آمار طلاق و خیانت و اعتیاد و بزهکاری ۱۰‌ از ۱۰۰ است، 
بنشین و ببین، 
که نتیجه ی «آزادی» تو 
یا درست تر بگویم 
توهم آنچه که به اشتباه 
از «آزادی در ذهنت فرو کرده اند» 
۱۰ سال دیگر، ۲۰ سال دیگر 
در ایرانِ نجیب من، 
در ایرانِ مسلمان من بیرون خواهد زد 
و روزی خواهد آمد ... 
که آمار هولناک طلاق و خیانت 
و اعتیاد و افسردگی 
و قتل های خانگی
به همان آمریکا و انگلیس خواهد رسید. 😞
(هر ۲۰ ثانیه تجاوز به یک کودک، هر ۲ ثانیه تجاوز به یک زن). 

و آن وقت، دیگر برگشتن به جامعه سالم، جامعه امن و خانواده محور، محال است. 

👁 بنشین و ببین، 
عاقبت دروغ مسخره ای که:
❌🤪 «در خارج، زن و مرد مثل چوب خشک از کنار هم رد می شوند» ❗️
و دروغ مضحک «بی حجابی عادی می شود» 
چطور باعث عادی شدن = تجاوز و خیانت و قتل های خانگی و طلاق و زن بازی های روزانه خواهد شد. 

🔚 آخر این راه همین است و بس 🕳

➖➖➖➖➖➖➖

💠 ... و اما هموطن باحجاب من! 🧕
ممنونم از فداکاری ات 
برای حفظ خانواده ایرانی. 
ممنونم که با زحمت، 
خود را می پوشانی 
تا چشم من، 
تا قلب من
و تا آرامش همسر من حفظ شود. 
ممنونم که در روزگار برخی بی ناموس ها،
هنوز حیا و شرف و پاکی در وجودتان هست.
و پرچمدار هویت و اصالت و نجابتی.
سر تعظیم در برابر انسانیت و پاکیزگی ات خم می کنم.

خواهر باحیای من،
در دنیا از حضرت زهرا تقلید می کنی، 
و در آخرت هم حضرت زهرا پشت و پناهت باشد‌. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۰۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی