دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

شهید سعید زندی

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۰۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
عارف دلباخته، سالک الی الله، شهید والامقام سعید زندی، مسئول گروهان، گردان عمار، لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)

▫️حاج آقا پروازی، در بخشی از خاطرات رزمندگان لشکر حضرت رسول (ص) در دوران دفاع مقدس چنین می گوید:

یکی از رزمندگان لشکر، بیشتر شبها سوالی را می نوشت و زیر سجاده من می گذاشت.‼️
✳️ من نمی دانستم که او کیست. اما سوالات عجیبی می‌پرسید. برای جواب برخی از آنها مجبور به تماس با قم بودم.
✅ تا اینکه شب عملیات بدر، در پایان سوالش نوشته بود: دیشب در حرم امام رضاع شما را دعا کردم.
نامه را که دیدم به فکر فرو رفتم. چون عملیات نزدیک بود هیچ نیرویی به مرخصی نرفته. در ثانی اگر دیشب هم مشهد باشد نمی‌تواند اینقدر سریع برگردد.‼️

آن شب در فکر این رزمنده بودم. به چادرهای گردان عمار رفتم. چهره و رفتار یک رزمنده حالت خاصی داشت.
کنارش نشستم و گفتم: شما دیشب مشهد نبودی؟
رنگ از چهره اش پرید. خوشحال شدم که پیدایش کردم.
یکباره مسئول گردان فریاد زد و نیروها را برای اعزام به عملیات جمع کرد♦️
بعد از عملیات به سراغ همان چادر رفتم. سراغش را گرفتم. گفتند: شهید شد. او کسی نبود جز  پاسدار دلباخته و عارف، سالک الی الله، شهید والامقام سعید زندی، مسئول گروهان، گردان عمار، لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)

او پس از سه بار مجروحیت، در اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر و در شرق دجله آسمانی شد🕊🕊🕊

مزار او در بهشت زهرای تهران: قطعه ۲۷ - ردیف ۱۰۹ - شماره ۱

سه ماه بعد از شهادتش، تنها فرزند او متولد می شود.
از شهید زندی خاطرات و کرامات عجیبی نقل می شود.
او تحت تاثیر شهید دیگری به نام مجید حشمتی به این درجات رسید!
مجید نیز یکی از قله های گمنام در عارفان دفاع مقدس ماست.

ا▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

**حجت الاسلام پروازی، روحانی برجسته و محبوب بچه های لشکر ۲۷  محمدرسول الله (ص) در دوران جنگ

📗 برگرفته از کتاب سوی دیار عاشقان. اثر گروه شهید ابراهیم هادی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۴
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی