دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

گفتم و گفت 25

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۵۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


گفت: قاتل دو بسیجی مدافع امنیت قبل از اجرای حکم اعدام، گفته است؛ برادر‌کشی کرده‌ام و از جنایتی که مرتکب شده‌ام به شدت پشیمانم، خود من بیشتر از خانواده‌های این دو شهید در انتظار اعدام هستم و‌...

گفتم: از سلطنت‌‌طلب‌ها و منافقین و کومله و دموکرات انتظاری نیست ولی برخی از مدعیان اصلاحات و روزنامه‌هایشان که ادعای مردم‌دوستی دارند! با اعدام قاتل این دو شهید مخالفت کرده و وقاحت و کاسه‌لیسی اسرائیل را به جایی رسانده‌اند که قصاص او را «‌جنایت‌»! نامیده‌اند!

گفت: از کسانی که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل نامیده و جرج سوروس صهیونیست برایشان نسخه عملیات می‌پیچد، انتظار داری روی حرف اسرائیل حرفی بزنند؟!

گفتم: ایول! از نوکری پرسیدند رابطه تو و اربابت چگونه است؟‌ گفت؛ هر‌وقت من حرف می‌زنم می‌گوید؛ باز هم که آروغ زدی؟!

و هروقت او آروغ می‌زند، من باید بگویم؛ قربان! چه فرمایشی داشتید؟!

جماحت افساد طلبها عاشق چشم و ابرو قاتل نیستند اینها امیدشان به این است که تا میتوانند علیه دین خدا از هر وسیله ای استفاده کنند حتی با دلقک شدن خودشان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۲
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی