دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

گفتم و گفت 24

دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۲۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


گفت: چند سال قبل یکی از مدعیان اصلاحات و نماینده سابق مجلس پیشنهاد داده و نوشته بود که «‌ما می‌توانیم با تغییر کاربری یکی از جزایر سه‌گانه‌مان در خلیج‌فارس و واگذاری آن به کشور برادرمان امارات، درآمدمان را گازانبری چند برابر کنیم‌»!!
گفتم: به این می‌گویند «وطن‌فروشی رسمی»!
گفت:‌ حالا توئیت زده و به وزارت خارجه اعتراض کرده که چرا برخوردش با بیانیه مشترک چین و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس ضعیف بوده است؟!
گفتم:‌ ایران نشان داده که درباره تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس تعارف ندارد. ولی از کسانی که رسماً دنبال وطن‌فروشی بوده‌اند تعجب‌آور است که ادعای وطن‌دوستی می‌کنند!
گفت: ‌ای عوام! تمامیت ارضی کشور برای نیروهای مومن و انقلابی

یک اصل است و شرق و غرب برایشان فرق نمی‌کند ولی برای مدعیان اصلاحات وقتی پای امارات که وابسته به آمریکا‌ست در میان است می‌گویند یک جزیره کشورمان را به آنها بدهیم! و حالا حرفشان این نیست که چرا با چین هم برخورد کرده‌ایم! منظورشان این است که چرا به آمریکا نمی‌دهید؟!
گفتم: به یارو گفتند اگر نصف دنیا را به تو بدهیم چه می‌کنی؟ گفت؛ می‌فروشم، میرم آمریکا!

وقت خواب پسر و عروس مادر و از طرفی داماد و دختر همان مادر رفتن بالای پشت بام بخوابند مادر به عروس گفت برید تنگ هم بخوابید هوا سرد است سرما نخورید به دامادش گرفت هوا گرم است با فاصله بخوابید تا راحت باشید داماد گفت شکر خدا یک طرف بام سرد است یک طرف بام گرم است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی