دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

دلایل خشونت ها

يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

دلایل قرآنی خشونت های بی حد اغتشاشگران

🔴🔴🔴چگونه دشمن توانست یک ایرانی را به این حد از قساوت برساند که بسیجی را بگیرد ، دست و پایش را ببندد، دهانش را باز کند ، بنزین درون دهانش بریزد و آتش بزند تا این بسیجی از درون بسوزد و حتی نتواند داد بزند و زجر بکشد تا بمیرد؟

🔺خدا در قرآن علتش را گفته و فرموده دو علت دارد که هرکس آن دو را مرتکب شود قادر خواهد بود بزرگترین جنایتهای تاریخ را انجام دهد:

👈سماعون للکذب : خیلی زیاد دروغ شنیدن و علاقه داشتن به دروغ شنیدن تا راست شنیدن

👈اکالون للسحت: خیلی زیاد حرام خوردن

🔺اشاره به دو جنایت تاریخی که طبق بیان معصوم جنایتکاران یکی از این دو علت را مرتکب شده بودند👇

🔺حادثه اول:

😭 وقتی در مدینه جمع شدند خانه حضرت زهرا(ع) را بسوزانند حضرت از پشت در صدا زد حسن و حسین ۵، ۶ ساله در خانه اند ، گفتند : « و ان» حتی اگر آن دو هم باشند .

👈آنگاه حضرت به علت اول اشاره کردند فرمودند علتش این است که شما از «سماعون للکذب» هستید ( دروغ را دوست دارید و دوست دارید زیاد دروغ بشنوید)

🔺 حادثه دوم:

😭 وقتی در کربلا جنایتکاران کوفه امام را محاصره کرده بودند حضرت هر چه با آنها صحبت کرد ، حضرت را هو می کردند آخرش گفتند : حسین خودت را خسته نکن تو را آنگونه می کشیم که کمترینش بریدن سر تو و بچه هایت و تکه تکه کردن بدنهای شما باشد.

👈آنگاه امام حسین (ع) به علت دوم اشاره کردند فرمودند علتش این است که زیاد مال حرام خوردید.

⛔️⛔️⛔️دشمن در این فتنه تلاش کرد هر دو علت را روی سرباز پیاده نظام خود جاری کند و کرد و توانست از یک ایرانی جنایتکاری بسازد که به راحتی مادر چادری را که دختر ۳ ساله اش را در بغل داشت، دخترش را بگیرد و جلوی چشم مادر با صورت زمین بکوبد و لگد کوبش کند آنگاه مادر را به قصد کشت بزند .

👈چگونه دشمن این دو عامل را روی برخی از ایرانیان پیاده کرد:👇

🔺نحوه ی پیاده کردن عامل اول ( سماعون للکذب): 👇
دشمن سه سال در پیام رسانهای خارجی اینستاگرام و واتساپ و تلگرام، این پیام رسانهای ول و رها ، توانست آنقدر دروغ در جان طرف بکند که داعش آمد شیراز کشتار کرد و خود داعش به عهده گرفت اما افردی خاص  و برخی ایرانیان که «سماعون للکذب» شده بودند ، می گفتند کشتار کار نظام است و طرف باور می کرد یعنی معتاد به شنیدن دروغ شده اند و دروغ شنیدن را دوست داشت هرچند می‌دانست که دروغ است.

🔺نحوه ی پیاده کردن عامل دوم ( اکالون للسحت) :👇
 علاوه بر اینکه دشمن، بعضی ها را وادار به حرام خوری و دزدی کرده بود خود دشمن برای هر جنایتی قیمتی تعریف کرده بود ، از اعترافات برخی داعشیان اغتشاشگر فتنه‌ی اخیر بدست آمد که دشمن برای هر جنایتی یک قیمت گذاشته بود و هزینه ای پرداخت می کرد.البته نقش شبکه ی قمار و شرط بندی در اینستاگرام را هم در تزریق لقمه حرام به جامعه نباید از نظر دور نگاه داشت.
📌سواد رسانه ای را جدی تر بگیریم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی