دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

دسته گلی برای هدیه

دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۶:۰۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سه چیز زیباست:

بیخبر؛ دعایت کنند خیر خواه شدی مستحق دعا میشوی اگر هم دعا بر زبان جاری نشود خدا بخاطر خیرخواهی برای بندگانش ترا مشمول رحمت خود قرار میدهد    

نبینی، نگاهت میکنند محتاج نگاه دیگران نیستی اما به گونه بودی که برای دیدنت هزینه میکنند

ندانی؛ یادت کنند با خیر رسانی در قلبها جای میگیری و قلبها یادت میکنند

من دعایتان میکنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی

هر جا هستید بهترین ها رو برایتان آرزو دارم
هیچ گلی به فکر"رقابت"با گلهای دیگر نیست

فقط"شکفته"می شود ...

در پیمودن راه؛ بر دستاوردهای دیگران تمرکز نکنید،

به مقصد و راه خود بیندیشید!استعدادها خود را شکوفا کنید به فکر مانع درست کردن باشی از رفتن میمانی
به فکر اوردن پائین دیگران باشی از بالا رفتن جا میمانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۸
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی