دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

شهید کاوه 1

چهارشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۴۹ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

🌼☘️ من کاوه را کشف کردم

🔹آن وقت ها آنقدر عملیات می رفتیم و دایم در دل خطر بودیم که شهادت را همیشه در چند قدمی مان می دیدیم. آن شب "ناصر کاظمی" (فرمانده سپاه کردستان) که در بین مان نشسته بود، یک وقت یک آهی کشید و گفت:

🔸در این عملیات هم شهید نشدم.

▪️همه سراپا گوش شدیم. اولین باری بود که چنین حرفی را از او می شنیدیم. گفت:

▫️ البته من اگر هم شهید نشم که نتونم با خون خودم خدمتی به اسلام بکنم، خیلی نگران نیستم.

همه تعجب کردیم! سپس ادامه داد:

▪️من کاری برای جمهوری اسلامی کردم که خیلی امیدوارم حق تعالی نظر عنایتش را شامل حالم کند.

🔺کنکاو شدیم که کاظمی با آن همه توداری و تنفر از ریا و خودستایی، چه می خواهد بگوید. گفت:

💠 اون کار اینه که من "کاوه" را برای جمهوری اسلامی کشف کردم و یقین دارم که او می تواند مسئله کردستان را حل کند!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی