دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

عقاب کردستان

جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۰۳:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

عقــاب کردسـتان . . .

  لقبی که ضدانقلابیون از ترس جان خود
 به او داده بودند...


🌱 او  در ٤ خرداد ١٣٤٣ ، در اصفهان متولد شد. دانش آموز بود که انقلاب به اوج خود رسید. یک سال پس از آغاز جنگ، تحصیلات خود را نیمه تمام گذاشت و در سال ١٣٦٠/٧/١٢ ، به عضویت سپاه درآمد و برای دفاع از اتقلاب و مردم مظلوم کردستان به آن دیار اعزام شد. در عملیات های متعدد شرکت کرد. او دو بار در سالهای ٦٣ و ٦٥ ، از ناحیه کتف و پا مجروح شد . رشادت و شایستگی های زهتاب سبب شد تا به فرماندهی عملیات سپاه سقز منصوب شود، وی در این سمت به رغم جوانی، بسیار با تجربه عمل می کرد و در سال ١٣٦٦/٤/٣٠ ، در حالی که هنوز به سن ٢٤ سالگی نرسیده بود در درگیری با ضد انقلاب، از ناحیه قلب مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

فرازی از سخنان سید موسى موسوى، نماینده امام در کردستان👇

▫️ شهید حاج محسن زهتاب در حالیکه وجب به وجب خاک محروم و ستمدیده ی کردستان شاهد دلاوری های اوست، برای همرزمانش خاطرات فراوانی از عظمت و شکوه ایثارگری ها بجای گذاشت و با دلی لبریزاز شوق و رحمت حق به استقبال سختی‌ها می‌رفت و به حق نمونه‌‌ای بارز و اسوه‌ای شایسته برای ادامه دهندگان راهش بود.

ا▫️🌱▫️🌱▫️🌱▫️

📄 دلنوشته اى از خود شهید؛
فکرمی کنم که من لیاقت شهادت را ندارم. شهدا بی گناهند، اما من گناهکار دوست دارم شهید بشوم...شهادت همت می خواهد، شهادت لیاقت می خواهد من هیچکدام را ندارم و به حال خود تأسف میخورم..."خدایا به ما توفیق شهید شدن در راهت را عنایت کن"...با خودم فکر می کنم که آیا میشود روزی در شروع نام من واژه شهید به کار برده شود و بگویند :
🌷"شهید محسن زهتاب" 🌷
آیا می شود که برادران من، خانواده من نام مرا با افتخار بیان کنند؟...


.... و چه نیکو آرزوی او بر آورده شد و رفیق اعلی پرواز کرد🕊🕊🕊

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۳۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی