دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

با صیاد شیرازی

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید صیاد شیرازی در محضر آیت‌الله‌العظمی بهاءالدینی

🔹 علاقه خاص آقای بهاءالدینی به صیاد شیرازی

☀️نورانیت شهید صیاد شیرازی

رفتم قم رسیدم خدمت آیت الله بهاء الدینی ...
ایشان به من نگاهی کردند ،

گویا منتظر بودند که پیغام را برسانم ،
گفتم که حاج آقا ! جناب صیاد به شما سلام رساندند و گفتند دلم برای شما تنگ شده ،
آقای بهاء الدینی فرمودند : شما آقای صیاد را می شناسید ؟
گفتم : حاج آقا فرمانده من است من چطور نشناسمش !
گفتند : شما آقای صیاد را می شناسید ؟
با سؤال دوم فهمیدم که حاج آقا به من می خواهد بگوید شما نمی شناسیدش .
گفتم : نه آن قدری که شما می شناسید .
گفتند : آقای صیاد را می شناسید؟
گفتم : نه حاج آقا
سه بار از من سؤال کردند و بار سوم گفتم نه حاج آقا.
ایشان گفتند : صیاد یک پارچه نور است ،
سه بار هم تکرار کردند ...

(نقل از یکی از شاگردان آقای بهاء الدینی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی