دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

خروجی نا امیدی

پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۳۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

ترویج احساس بدبختی!!
🍃🌹🍃
🔻 فرد یا جامعه‌ای که احساس بدبختی دارد، امیدی به آینده نخواهد داشت، لذا تلاشی برای بهبود اوضاع خود نخواهد کرد. عملکرد رسانه هایی چون BBC و برخی بدخواهان داخلی دقیقا در راستای ایجاد حس بدبختی در جامعه و یاس و اندوه آفرینی است.
🔸به عنوان مثال رسانه فوق قریب به ۱۰۰ پست و گزارش خبری از واقعه دردناک متروپل  برای گسترش و تعمیق غم و اندوه و ناامیدی در جامعه منتشر میکند، همچنانکه با بایکوت کامل اخباری مانند صفر شدن مرگ و میر ناشی از کرونا و تجمع های شادی آفرین چند ده هزار نفری و ۱۰۰ هزار نفری "سلام فرمانده"، در جهت جلوگیری از انتشار اخبار امید بخش و نشاط آفرین، عمل میکند.

🔺 واقع نگری، انتقال اخبار خوب به یکدیگر، ترویج نشاط و شادابی به بهانه های اندک در جمع های کوچک و بزرگ، یادآوری موفقیت های بزرگ مانند شکست کرونا همراه با پخش سرود های حماسی، پرهیز از ضریب دهی به اخبار منفی در فضای مجازی و محاوره های دوستانه و ...، از جمله اقدامات مقابله‌ای با راهبرد ناامید سازی و اندوه آفرینی دشمنان ملت ایران خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۲
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی