دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

جنگ روانی با دروغ

سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 سیاست بن بست نمایی‼️
🍃🌹🍃

🔻 دشمن برای ناامیدسازی جامعه ایرانی سیاستها و روشهای گوناگونی را در ۴۰ سال گذشته طراحی و اجرا کرده که الحمدلله به دلیل ایمان و غیرت دینی و هوشیاری و بصیرت مردم شکست خورد.
🔸 دشمن در یکسال اخیر دولت انقلابی و مردمی، در جنگ ترکیبی با بسیج امپریالیسم رسانه‌ای و بکارگیری همه ظرفیت جریانهای ضدانقلابی و پادوهای داخلی و عناصر غافل، سیاست بن بست نمایی را مهم ترین اولویت خود قرار داد.

🔹در بن بست نمایی هر تغییر و واقعه‌ای در کشور حتی حرکت‌های خوب و انقلابی و مردمی مانند مقابله با رانت خواران و فاسدان ارز ۴۲۰۰ تومانی باید سیاه‌نمایی شود.
🔸در این کارزار هر خبر و ظرفیت خوب این کشور باید با سکوت و پنهان سازی فراموش شود و بر عکس اگر در آبادان ساختمان متروپل ریزش کرد آن را بهانه‌ای برای آوار کردن روی ملت و دولت مردمی کنند!
🔸 سیاست " میراسموس سازی" و ناامیدسازی مفرط در جنگ کره و آمریکا تجربه خوبی است که دشمن امروز از آن در مقابله با تحولات مردمی از سوی نظام بهره می گیرد و از پیاده نظام خود در کشور برای گسترش محاصره تبلیغاتی و بُریدن مردم و دست بالا کردن و تسلیم در مقابل دشمن و امتیازخواهی از مسئولان استفاده می کند.
🔺 راه اصلی ناکام سازی دشمن در سیاستِ بن بست نمایی و بُریدن از انقلاب و ناامیدسازی مفرط از مسئولان منتخب مردم، ارتقا غیرت دینی و ملی، تقویت امید و نگاه خوشبینانه به آینده، هوشیاری و بصیرت انقلابی در بیان حقایق انقلاب، جهاد تبیین و عدم اعتماد به دشمن و رسانه‌های بیگانه و توکل به وعده‌های الهی و ایمان به بشارتهای رهبر حکیم انقلاب در فردای روشن و پیشرفته برای ایران قوی و بزرگ است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۳۱
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی