مصرف کننده باشیم یا تولید کننده
بسم الله الرحمن الرحیم
فضای مجازی فرصت است یا تهدید ؟
امروزه ما در فضای مجازی بشدت تحت تاثیر اطلاعاتی زیادی هستیم که حتی فرصت خواندن و دیدن ان را پیدا نمیکنیم چه برسد به تحلیل و صحت و سقم و مفیدبودن و .... را بدست بیاوریم متاسفانه بخشی از حاضرین در این فضا اعتیاد پیدا کردند سرگرمی انها با کپی کردن و ارسال ان بدون توجه به دروغ و راست بودن ان است و حتی گاهی درست و حسابی نمیخوانند این افت محدود به فضای مجازی نمیشود به زندگی هم منتقل میشود تا جایی که بعد از مشخص شدن اشتباه یا خلاف بودن ان و یا غیر مفید بودن ان مقاومت میکند و پافشاری برای اثبات عمل خود بر میاید و اگر هم موقعیتی پیش بیاید امکان حضور در این فضا نباشد فشار عصبی او دیگران را هم ازار میدهد این بخاطر مصرف کننده بودن است نه تولید کننده باشد
چگونه تولید کننده باشیم چه چیزی تولید کنیم برای چه کسانی تولید کنیم چه زمانی تولید کنیم و چه زمانی تولید تولید کنیم ؟چه مقدار تولید کنیم ؟