دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

شهید بهرامی

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۰۶:۵۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

💠 خاطره ای از #تخریبچی_شهید_محمود_بهرامی

🔹روز سوم #عملیات_خیبر بود که #تیپ_سیدالشهداء(ع) وارد عملیات شد.
 محمود از من جدا شد و به عنوان تخریبچی با گردان حضرت قاسم (ع) به جزیره مجنون رفت و من هم برای حضور در گردان حضرت علی اصغر (س)آماده شدم.
آخرین دیدار من و ایشان فردای اعزام بود که با موتور به مقر گردان برگشت. او را دیدم. دست دور گردن من انداخت که با هم وداع کنیم. کنار گوشم گفت:

▫️«این آخرین دیدار ماست. دیدار ما به قیامت! من شهید می شوم و دیگر بر نمی گردم. شما زحمت بکشید سلام مرا به مادرم برسان و از مادرم حلالیت بطلب؛ چون خیلی برای من زحمت کشید و من نتوانستم زحمات او را جبران کنم.»

همان طور که او گفته بود، این آخرین دیدار ما بود. او رفت و با دو هزار شهیدی برگشت که از آنها تنها پلاک و مشتی استخوان به یادگار مانده بود.

--(راوی: تخریبچی جانباز علی زاکانی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۱۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی