دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

چرا انرزی هسته ای ؟

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۵:۳۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

🔆امروز اگر به فکر انرژی هسته‌ای نباشیم، فردا دستمان خالی خواهد بود

👈🏻دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم؛ این حرف مهمل و بی‌معناست

🔻 رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان:

دنیا روز به روز دارد به انرژی هسته‌ای وابسته‌تر میشود. ما هم دیر یا زود نیاز مُبرم پیدا میکنیم به انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز.

🔹امروز اگر چنان چه به فکر نباشیم، امروز اگر دنبال نکنیم، فردا دیر خواهد بود، دستمان خالی خواهد بود. آن وقتی که دنیا مسلط بر تمام زوایای این مسئله باشد، آن روز برای ما حرکت کردن و پیشرفت کردن مشکل خواهد بود.

🔹لذا ملاحظه کنید جبهه دشمن روی مسئله انرژی هسته‌ای ما -که می دانند هم که صلح آمیز است -چه تکیه ظالمانه‌ای می‌کند. حالا اسم می‌آورند که ایران تا تولید بمب فلان قدر فاصله دارد؛ اینها حرفهای مهمل و بی‌معناست. خودشان می‌دانند که ما دنبال سلاح  هسته‌ای نیستیم. ما دنبال بهره‌مندی صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای هستیم. این را فهمیده‌اند اما نمی‌خواهند ملت ایران این به این پیشرفت بزرگ و چشمگیر علمی دست پیدا کند. چون ملت فردا به این احتیاج خواهد داشت و میخواهند استمرار پیدا نکند این حرکت.

🔻فشار اقتصادی و تهمت‌زدن؛ دو وسیله دشمن برای جداکردن مردم از نظام
👈🏻 به سپاه تهمت میزنند چون در پیشرفت انقلاب موثر است

🔻سفارش من به جوان‌های عزیزمان این است که امروز ببینند دشمن در چه خطی حرکت میکند و چه چیزی را هدف گرفته. نقطه مقابل آن را عمل کنند و حرکت کنند. دشمن افکار عمومی و فکر جوان‌ها را هدف گرفته است.

🔹میلیاردها دلار دارند خرج میکنند و تلاش میکنند برای اینکه ملت ایران را و بخصوص جوان‌ها را از این راه برگردانند و وسیله‌ای که آنها دنبال میکنند فعلا دوتا وسیله است. یکی فشارهای اقتصادی است برای اینکه مردم را به تنگ بیاورند و از نظام اسلامی جدا کنند. یکی هم لجن‌پراکنی. لجن‌پراکنی‌ها، دروغ‌پردازی‌ها، تهمت‌زدن‌ها که به ارکان انقلاب تهمت میزنند.
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی