دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

پهپاد حسان چکار کرده ؟

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۱۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
عوامل و پیام‌های پرواز پهپاد «حسان»

🔺تقریبا دو روز پس از سخنرانی بسیار مهم سید مقاومت در گرامی‌داشت شهدای مقاومت، روز جمعه اعلام شد که یک فروند پهپاد با نام «حسان» با عبور از همه سامانه‌های پدافندی، موشکی و راداری رژیم صهیونیستی به مدت 40 دقیقه در عمق سرزمین‌های اشغالی گشت‌زنی داشته و بدون هیچ گزند و آسیبی سالم به پایگاه خود بازگشته است..

🔺پرواز پهپاد حسان در واقع همزمان با برگزاری رزمایش گسترده و همیشگی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی است
🔺  پرواز این پهپاد آن هم در این شرایط زمانی که رژیم صهیونیستی به صورت مداوم ایران را تهدید به حمله به تاسیسات هسته‌ای می‌کندو از سوی دیگر مواضع ارتش سوریه را مورد حمله پیاپی قرار می‌دهد عاملی است تا به این رژیم بگوید وضعیت دفاعی شما بسیار آسیب‌پذیرتر و سوراخ‌تر از آنی است که فکر می‌کنید. اگر شما از رهگیری و هدف قرار دادن یک پهپاد مقاومت لبنان عاجز هستید، بدون شک در برابر قدرت پهپادی ایران که ویرانگر است هیچ توانایی نخواهید داشت.

🔺 وقتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس این رژیم راهی کشورک‌های عرب حوزه خلیج فارس می‌شوند تا به قول معروف برای این شیخ‌نشین‌های بی‌پشتوانه و مردم‌گریز امنیت را هدیه کنند باید به این شیخک‌ها فهمانده شود روی دیوار ترک خورده یادگاری نوشته‌اند. پس از حملات پهپادی و موشکی ارتش یمن به دو شهر دبی و ابوظبی محمد بن زاید در به در دنبال سامانه‌های ساخت رژیم صهیونیستی بود تا شاید به زعم خودش بتواند از رسیدن موشک‌ها و پهپادها جلوگیری کند و صهیونیست‌ها هم به او وعده بهترین و بیشترین کمک‌ها را دادند.

🔺در حالی که صهیونیست‌ها در حال چرتکه انداختن بودند که از این معامله چه اندازه کاسب می‌شوند و بن زاید هم خوشحال از اینکه با ورود سامانه‌های راداری، رهگیری و انهدام ساخت اسرائیل دبی و ابوظبی امن شده و او می‌تواند به ماجراجویی‌ها در یمن ادامه دهد، پهپاد حسان بر فراز فلسطین اشغالی به مدت 40 دقیقه پرواز می‌کند، تا عمق 70 کیلومتری می‌رود و بر می‌گردد
🔺در طول چند وقت گذشته رژیم صهیونیستی توانمندی‌های مقاومت لبنان را زیر نظر داشته و با حملات به سوریه ادعا می‌کند که از رسیدن تجهیزات و تسلیحات به حزب‌الله جلوگیری می‌کند اما پرواز «حسان» نشان داد که آنچه صهیونیست‌ها گفته‌اند دروغی بیش نیست چرا که اگر در این مهم که میلیاردها دلار برایشان هزینه داشته موفق بودند امروز این پهپاد اینگونه آزادانه بر فراز فلسطین اشغالی پرواز نمی‌کند.
🔺این پرواز به صهیونیست‌ها نشان داد که متخصصان مقاومت در لبنان به سطح بسیار بالایی از دانش برای به چالش کشیدن رژیم صهیونیستی رسیده و به خوبی می‌دانند چگونه باید این رژیم را تنبیه کرد. این پرواز در برابر رژیمی که ساختارش نظامی و کل تفکرش امنیتی است ضربه جبران ناپذیری به تبلیغ تامین امنیت.
#قدرت_حزب_الله

#دست_نوشته_های_کمیل

📎خاطرات خواندنی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی