دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

برادر احمد 62

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۳:۰۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده دلها

🌴 ... تازه به قرارگاه فرعى نصر۲ رسیده بودیم و خیلى مشتاق بودم که #حاج_احمد را ببینم. داشتم به طرف قرارگاه مى رفتم که صحنۀ عجیبى را مشاهده کردم. در آن خلوت بعدازظهر که همه توى سنگر بودند، دیدم او کنار تانکر آب نشسته و با یک دقت عجیبى، سرگرم شستن ظرف هاى غذاى بچه هاى قرارگاه است... خیلى تعجب کردم. آدم قََدَرى مثل #حاج_احمد_متوسلیان ، فرماندۀ تیپ ۲۷ محمد رسول اللّه (ص) و مسئول قرارگاه فرعى نصر۲ دارد کاسه بشقاب مى شوید! ... #حاجى غرق کار خودش بود. بلا فاصله دست به کار شدم. دوربین110 قراضه ام را آماده کردم و تا به خودش بجنبد، سریع او را در حال ظرف شستن غافلگیر کردم و عکسش را گرفتم.»
 
مرحلۀ اول #عملیات_فتح_المبین المبین، با پیروزى قاطع تیپ ۲۷ محمد رسول الله (ص) در جبهۀ نصر به پایان رسید که در نتیجه:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی