دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی

مسیح کردستان 23

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

بروجردی کار دیگری هم داشت که باید در حضور نیروهای سپاه با فرماندار [ #ناصر_کاظمی] در میان می‌گذاشت. فرمانداری را به سمت ساختمان سپاه رفت. #متوسلیان و #همت حال خوشی نداشتند. صافی پور و چند تن از #پیشمرگان هم در اتاق بودند. بروجردی گفت: "ما در چند شهر مشکل فرماندهی داریم، مثل #مریوان که شده جولان‌گاه حزب #دمکرات و #رزگاری." و سپس نگاهش متوجه #متوسلیان و ادامه داد: "این احمد آقا حریف آنها خواهد شد. با چند نفر از افرادی که به شما عادت کرده اند آماده شوید."

وارد ساختمان دیگری شدند که رانده شدگان #نوسود در آن اسکان داشتند. آنها به گرمی از فرماندار استقبال کردند. #بروجردی رگه هایی از موفقیت خود را در رفتار فرماندار [ #کاظمی] و #متوسلیان می‌دید. سر صحبت را عوض کرد و گفت: "یکی از محورهای عملیات قرارگاه مشترک #باینگان است." آخرین برنامه های قرارگاه را درباره عملیات باینگان توضیح داد و آن جا را ترک کرد...

💠 نقشه بزرگ غرب کشور روی دیوار خودنمایی می‌کرد. صیاد [شهید #علی_صیاد_شیرازی] در حالی که با میله نازک استیل نقاطی از منطقه را نشان می داد گفت: "با آزادسازی هر جاده می‌رسیم به شهری که باید آزادش کنیم. باید تامین جاده ها پیش بینی شود. اول #دیواندره و بعد هم #سقز و سپس #بانه و #مریوان."

🔸یک ماه است پادگان #بانه و #مریوان در محاصره دشمن قرار دارند. هم زمان با شروع عملیات فرمانده جدید سپاه مریوان با هلی برن در پادگان مستقر خواهد شد.

#صیاد با این حرف #بروجردی خطاب به #متوسلیان ادامه داد: "توپخانه سبک در عملیات چریکی ضدانقلاب را فلج خواهد کرد. دو توپ سنگین جلوی ستون و دو توپ سبک هم در انتهای ستون."

🔹 #بروجردی رفت پای نقشه و در ادامه توضیحات #صیاد گفت: "یک گردان به فرماندهی فتح الله جعفری برای شکستن محاصره پادگان بانه پیش بینی کردیم. تعداد نیروهای #متوسلیان محدود است اما شصت نفر از #پیشمرگان او را همراهی می کنند و از پس #مریوان بر‌می‌آیند."

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی