دست‌نوشته‌های کمیل

بایگانی
آخرین مطالب

با سرباز ولایت در مکتب سلیمانی 431

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده سپاه: دشمن نیز در مقابل مردانگی و جوانمردی شهید سلیمانی تعظیم می‌کرد/ او یاور مستضعفان بود

✍️سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم افتتاح آبرسانی به روستاهای مناطق محروم شرق استان کرمان:

استان کرمان جایی است که در آن یک مرد آسمانی و افسانه‌ای پرورش یافت، او (شهید سلیمانی) 40سال لباس رزم را از تن بیرون نیاورد و شمشیر مبارزه همیشه بر کمرش بسته بود. در هر نقطه‌ای که دشمنان اسلام، مسلمانان و ایران آرایش جنگ می‌گرفتند، در قلب میدان و وسط معرکه بود و دشمن او را خوب می‌شناخت، ضربات او را خوب می‌فهمید و به او باور داشت.

شهید سلیمانی، جزو مردانی بود که دشمنش نیز او را ستایش و تحسین می‌کرد؛ در مقابل مردانگی و جوانمردی او تعظیم می‌کرد و هنوز هم هرچه کتاب و مقاله می‌نویسند، از بزرگی، عظمت، شکوه، صلابت و شجاعت این مرد می‌نویسند، حتی دشمنانش.

 

حاج قاسم نمی‌توانست تحمل کند نوامیس مسلمین در روی زمین به دست مشرکان آواره شده و خانه مسلمانان بر سرشان آوار شود و می‌جنگید و می‌جنگید تا جایی که دشمن را با شکست بدرقه می‌کرد. او نمونه کامل کسی بود که یاور مستضعفان بود و از این دیار و از میان مردم کرمان برخاسته بود و این شهید افتخار همه ایران، اسلام و بلکه افتخار بشریت بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۹
داود احمدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی